w

Kamil Niewiński szefem działu performance w NuOrder

Kamil niewiński szefem działu performance w nuorder

Agencja NuOrder rozwija dział performance marketingu. Na jego czele stanął Kamil Niewiński,

który od 2006 roku prowadził kampanie performance w Codemedia oraz Performance Media.

Do obowiązków Kamila należeć będzie rozwijanie i nadzorowanie działu i jego narzędzi, obsługa

kampanii performance, w tym platformy Double Click, współpraca z sieciami afiliacyjnymi i

wydawcami.

„Powstanie w/w działu wzmacnia nasze kompetencje w obszarach digital i performance marketing.

To właśnie na styku tych dwóch obszarów widzimy możliwość budowania dodatkowej wartości dla

naszych klientów.

Dzięki temu jesteśmy w stanie przedstawić klientom mocną ofertę od strategii, poprzez digital, po

performance. Szczególnie pomocne będą tutaj możliwości jakie daje nam platforma Double Click.”

– mówi Michał Siejak

W NuOrder Kamil Niewiński będzie podlegał bezpośrednio dyrektorowi zarządzającemu Michałowi

Siejakowi. Kamil marketingiem efektywnościowym zajmuje się od 8 lat. Przez ostatnie prawie pięć

lat związany był z Codemedia, gdzie pełnił funkcję SEM managera i odpowiadał za działania dla

takich klientów jak: Tchibo Direct, Monster Polska, 3M, EFL, CUK, BIK.
[podobne_NuOrder]

Progressivo wśród najlepszych

Progressivo wśród najlepszych

Sklep bez strony mobilnej nieprzyjazny i przegrany

Sklep bez strony mobilnej nieprzyjazny i przegrany