Agencja NuOrder rozwija dział performance marketingu. Na jego czele stanął Kamil Niewiński,
który od 2006 roku prowadził kampanie performance w Codemedia oraz Performance Media.
Do obowiązków Kamila należeć będzie rozwijanie i nadzorowanie działu i jego narzędzi, obsługa
kampanii performance, w tym platformy Double Click, współpraca z sieciami afiliacyjnymi i
wydawcami.
„Powstanie w/w działu wzmacnia nasze kompetencje w obszarach digital i performance marketing.
To właśnie na styku tych dwóch obszarów widzimy możliwość budowania dodatkowej wartości dla
naszych klientów.
Dzięki temu jesteśmy w stanie przedstawić klientom mocną ofertę od strategii, poprzez digital, po
performance. Szczególnie pomocne będą tutaj możliwości jakie daje nam platforma Double Click.”
– mówi Michał Siejak
W NuOrder Kamil Niewiński będzie podlegał bezpośrednio dyrektorowi zarządzającemu Michałowi
Siejakowi. Kamil marketingiem efektywnościowym zajmuje się od 8 lat. Przez ostatnie prawie pięć
lat związany był z Codemedia, gdzie pełnił funkcję SEM managera i odpowiadał za działania dla
takich klientów jak: Tchibo Direct, Monster Polska, 3M, EFL, CUK, BIK.
[podobne_NuOrder]