L’Oreal Polska prowadzi kampanię marki Biotherm przygotowaną we współpracy z siecią reklamy wideo Sataku. Emisja rich mediowego formatu jest częścią szerszej kampanii wizerunkowej i emitowana jest online od 14 października przy wykorzystaniu Expand Video. Za zakup mediów odpowiada Zenith Optimedia Group.
![Kampania biotherm z sataku: odbierz mini-krem Unnamed biotherm](https://admonkey.pl/wp-content/uploads/2015/10/unnamed1.jpg)
Kampania odsłonowa realizowana jest na selektywnie dobranych placementach, na witrynach chętnie odwiedzanych przez grupę docelową. Inicjujące formaty display pozwalają odbiorcy poznać fragment spotu oraz zobaczyć produkt. Zaintrygowany użytkownik po kliknięciu w kreację może obejrzeć cały film reklamowy na pełnoekranowej warstwie expanda oraz dowiedzieć się więcej o produkcie. Niestandardowym rozwiązaniem, zaimplementowanym w tej kampanii, jest umieszczenie formularza już na poziomie kreacji reklamowej. Dzięki temu, poza obejrzeniem spotu, użytkownik ma możliwość pozostawienia swoich danych i odebrania mini kremu Biotherm Blue Therapy Accelerated (5ml).
![Kampania biotherm z sataku: odbierz mini-krem Unnamed biotherm](https://admonkey.pl/wp-content/uploads/2015/10/unnamed-1.jpg)
Kreację można zobaczyć na stronie internetowej Sataku.