w

Kampania Rak’n’Roll jedną z trzech najlepszych kampanii społecznych ubiegłego roku

Kampania rak’n’roll jedną z trzech najlepszych kampanii społecznych ubiegłego roku

Kampania „1%. Zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi” autorstwa Havas Worldwide dla Fundacji Rak’n’Roll znalazła się wśród trzech najlepszych kampanii społecznych w tegorocznym II Plebiscycie Czytelników portalu kampaniespoleczne.pl.

Rnr-1-proc-prasa

Odważna kreacja do kampanii „Zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi” zyskała uznanie czytelników portalu kampaniespołeczne.pl, którzy w głosowaniu przyznali jej trzecie miejsce w II Plebiscycie na najlepszą kampanię społeczną 2012 roku.

Najwięcej głosów uzyskała kampania pod hasłem „Mafia dla psa” przygotowana dla fundacji Przytul Psa. Drugie miejsce zajął spot Stowarzyszenia Wiosna zrealizowany na potrzeby kampanii „Kup Indeks”.

W ciągu dwóch tygodni czytelnicy mogli dokonywać wyboru spośród dwunastu kampanii wcześniej nominowanych przez redakcję portalu. Wśród nich znalazła się także druga kampania przygotowana przez Havas Worldwide dla Fundacji Rak’n’Roll – Gadaj*Badaj, adresowana do mężczyzn i zachęcająca do regularnych badań prostaty.

Plebiscyt miał na celu wyłonienie kampanii społecznej, która zdaniem głosujących była najbardziej poruszająca i angażująca.

Źródło: Havas Worldwide

22 reklamy z tatuażem w roli głównej

22 reklamy z tatuażem w roli głównej

Przewodnik mobilny „warszawa chopina” już dostępny dla turystów dzięki m. St. Warszawa i looksoft

Przewodnik mobilny „Warszawa Chopina” już dostępny dla turystów dzięki m.st. Warszawa i Looksoft