Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Krystyno, nie denerwuj matki x Bambino Rodzina – nowa linia kosmetyków

Pod hasłem „Delikatne kosmetyki dla całej rodziny” ruszyła kampania wprowadzająca na rynek nową linię kosmetyków myjących Bambino Rodzina.

W spocie prezentującym nową linię produktową Bambino wystąpiła autentyczna rodzina – Michalina Grzesiak, autorka bloga „Krystyno, nie denerwuj matki” wraz z mężem i dwójką  dzieci. Reklama mówi o właściwościach i funkcjonalności produktów Bambino Rodzina, pokazując ich delikatność w połączeniu z prawdziwymi, rodzinnymi relacjami, pełnymi ciepła i miłości.  Jest to kontynuacja funkcjonującej od roku platformy komunikacyjnej marki Bambino „Czułość w każdej kropli”.

Kosmetyki myjące Bambino Rodzina mają hipoalergiczny skład, bezpieczne komponenty i duże pojemności, dzięki czemu wszyscy w rodzinie mogą czerpać czystą przyjemność z codziennej kąpieli. Wszystkie kosmetyki zawierają również kroplę legendarnej oliwki Bambino, znanej Polakom od pokoleń, kojarzonej
z delikatnością,  naturalnością i przyjemnym zapachem.

Formuły kosmetyków myjąco-pielęgnujących Bambino Rodzina są pozbawione parabenów, SLES, SLS, PEG, parafiny czy alkoholu. Cała linia produktów została poddana szczegółowym badaniom dermatologicznym, ginekologicznym i okulistycznym.  Ich czysty skład sprawia, że są w pełni hipoalergiczne i odpowiednie dla całej rodziny. Na rynku dostępnych jest 9 nowych produktów: Żel pod prysznic  (400 ml i 1000 ml), Mydło pod prysznic (400 ml i 1000 ml), Żel do higieny intymnej (400 ml), Olejek do kąpieli (200 ml
i 400 ml), Mydło do rąk (500 ml), Żel do rąk (500 ml).

Za koncepcję, kreację i realizację kampanii, w tym przygotowanie scenariusza i produkcję spotu TV, obsługę profilu marki na FB oraz zarządzanie budżetem kampanii social mediowej odpowiada agencja IQ Marketing. Planowaniem mediów zajmuje się dom mediowy OMD.

 

 

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Dodaj komentarz