Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Lekcja francuskiego w nowej kampanii SUBWAY

Pierwsza w Polsce telewizyjna kampania reklamowa dla marki SUBWAY® pojawi się na naszych ekranach z początkiem grudnia. Akcja komunikuje nowego sandwicza – Kurczak Cordon Bleu, dostępnego w limitowanej ofercie restauracji SUBWAY®.

Nawiązując w kampanii reklamowej do francuskich korzeni nowego SUBa bohaterowie spotu – klienci SUBWAY®, uczą się prawidłowo wymawiać obcojęzyczną nazwę sandwicza Cordon Bleu. Wyniki nauczania wytrawnej nauczycielki francuskiego są różne, jednak jak przekonuje hasło „Nieważne jak wymawiasz, ważne jak smakuje!”. Emisja spotu w kanałach tematycznych dobranych do grupy celowej zaplanowana została na grudzień 2013 i styczeń 2014.

Aktywność w telewizji poprzedzają działania online, wykorzystujące kampanię banerową na portalach YouTube i Facebook oraz w Ipla. 20 listopada ruszył również konkurs na fanpage’u marki, który zachęca do zakupu sandwicza Cordon Bleu i przygotowania kreatywnego mema. Konkurs został podzielony na 4 etapy, w trakcie których na zwycięzców czeka: pakiet darmowych sandwiczy na cały miesiąc, Playstation 3 Slim 12 GB oraz iPad Mini 16 GB wifi. Na ostatnim etapie konkursu, w styczniu, przyznana zostanie nagroda główna, czyli weekend w Paryżu z osobą towarzyszącą.

– Kontynuując strategię rozwoju sieci SUBWAY® w Polsce rozszerzamy zasięg aktywności reklamowych o nowe medium, w tym wypadku o telewizję. Zależy nam również na ujednoliceniu komunikacji w Europie Środkowo-Wschodniej, dlatego podjęliśmy decyzję o zaadaptowaniu kampanii przygotowanej w Polsce na Czechy, Słowację, Rumunię i Węgry. – mówi Fabiola Gallegos Rios, Marketing Manager CEE w SUBWAY®.

Plakat Cordon Bleu

Kampania obejmuje swoim zasięgiem telewizję, online, social media oraz materiały w punktach sprzedaży. Za przygotowanie, kreację i realizację kampanii oraz koordynację komunikacji w CEE odpowiada agencja Q&ACommunications. Spot telewizyjny wyreżyserował Dariusz Zatorski, a wyprodukował dom produkcyjny Houdini. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Maxus.

źródło: mat. pras.