w

Grupa K2 dla marki Glacéau vitaminwater

Grupa k2 dla marki glacéau vitaminwater

Agencja K2, na zlecenie The Coca-Cola Company, przygotowała kampanię dla nowego produktu – Glacéau vitaminwater® – jednej z najbardziej znanych marek napojów funkcjonalnych na wielu rynkach. Działania mediowe w obrębie digital prowadzi zespół K2 Media.

Agencja K2 jest odpowiedzialna za przygotowanie strategii komunikacji i wdrożenie produktu na rynek oraz materiały POS. Prowadzone będą również działania z zakresu marketingu relacji, uwzględniające współpracę z trendsetterami.

K2 Media, odpowiada za zakup mediów digital oraz kampanię reklamową prowadzoną w wybranych tytułach lifestylowych on-line. Całości towarzyszą działania SEM oparte o Google AdWords.

źródło: mat. pras.

Lekcja francuskiego w nowej kampanii subway

Lekcja francuskiego w nowej kampanii SUBWAY

Social pr, czyli medialny mainstream w defensywie

Social PR, czyli medialny mainstream w defensywie