Nagrodzona złotym EFFIE 2015 w kategorii Long Term Marketing EXCELLENCE kampania Bohater Domu doczekała się nowej odsłony. Na początki lipca 2016 wystartowała emisja nowego spotu reklamowego Leroy Merlin – to kolejna prawdziwa historia, która udowadnia, że urządzanie domu nie sprowadza się do prozaicznego wbicia gwoździa w ścianę, lecz przynosi radość i satysfakcję związaną z realizacją własnych pomysłów.
Film opowiada o parze młodych ludzi, którzy zdecydowali się urządzić swoje cztery kąty w starej fabryce pod Warszawą i co z tego wynikło. Historia Oli i Grzegorza od kilku miesięcy krążyła po Internecie i mediach społecznościowych. Na popularnych portalach internetowych pojawiły się artykuły opisujące ich plany, a internauci kibicowali temu niezwykłemu przedsięwzięciu. Para podzieliła się swoimi planami także na prowadzonym przez Leroy Merlin portalu bohaterdomu.pl.
„Stwierdziliśmy, że ich odwaga i chęć zrealizowania niezwykłego marzenia doskonale wpisuje się w naszą ideę domowego bohaterstwa i stanowi doskonały materiał na kolejną odsłonę kampanii Bohater Domu. Postanowiliśmy towarzyszyć naszym bohaterom w procesie realizacji i w ten sposób dostarczyć inspiracji kolejnym Bohaterom. Zachęcić ich do podejmowania wyzwań.” – wyjaśnia Joanna Próchnicka, Senior Manager ds. Komunikacji Zewnętrznej Leroy Merlin Polska.
Film realizowany był na przestrzeni dwóch miesięcy. Powstały dwie wersje przeznaczone do emisji telewizyjnej oraz długa wersja z dedykowaną muzyką przeznaczona do emisji w Internecie – dostępna na oficjalnym kanale Leroy Merlin
Polska na YouTube oraz profilach „Dom z pomysłem” i „Kocham ogród!” na Facebook’u. Kampania reklamowa Bohater Domu powstaje w oparciu o prawdziwe historie klientów sklepów Leroy Merlin związane z remontem i modernizacją mieszkania czy budową domu. Buduje relacje i dialog pomiędzy firmą i jej klientami. Każdy ma możliwość podzielenia się swoimi projektami i dokonaniami za pomocą strony bohaterdomu.pl oraz mediów społecznościowych. Wybrane historie są opowiadane w formie filmów realizowanych w domach Bohaterów i z udziałem ich bliskich. Kampania wystartowała w 2014 roku i od początku cieszy się popularnością i akceptacją odbiorców. W 2015 roku kampania została nagrodzona złotym EFFIE w kategorii Long Term Marketing EXCELLENCE.
Klient: Leroy Merlin
Agencja: engine
Reżyser: Tomasz Okulicz
Operator obrazu: Krzysztof Wiśniewski
Scenograf: Jerzy Włodarczak
Kostiumograf: Anna Gościcka
Charakteryzacja: Anna Nobel-Nobielska
Post-produkcja: Delapost Warsaw
Muzyka: Rytmika
Montaż: Janek Wierzbicki
Strategia komunikacji, planowanie i zakup mediów: Starcom Polska
[podobne_starcom]