w

LinkedIn Premium – co warto o nim wiedzieć?

Linkedin premium
linkedin premium

LinkedIn to jeden z najszybciej rozwijających się portali społecznościowych przeznaczonych dla profesjonalistów. Z jego pomocą można znaleźć wymarzoną pracę, nawiązać kontakty biznesowe oraz prowadzić aktywną sprzedaż usług i produktów. Funkcja Premium otwiera nowe możliwości i ułatwia prowadzenie określonych działań. Co warto na temat jej wiedzieć? Wyjaśniamy.

Serwis LinkedIn posiada cztery rodzaje kont premium. Każde z nich służy do innych celów. LinkedIn Premium Career to jedno z najczęściej wybieranych opcji dla zwykłych użytkowników. Przeznaczone jest głównie do efektywnego szukania pracy. W ramach takiego konta otrzymujemy kilka przydatnych funkcji i narzędzi, które ułatwiają ten proces. Między innymi możliwość wysyłania ograniczonej miesięcznie liczby wiadomości InMail do rekruterów. W znaczący sposób ułatwia to wysyłanie CV oraz umożliwia szybkie zaprezentowanie swojej osoby. Ciekawym udogodnieniem jest także funkcja porównania swojego profilu na tle innych kandydatów, którzy aplikują na konkretne stanowisku.

LinkedIn Premium dla biznesu oferuje możliwości, które najbardziej docenią przede wszystkim właściciele oraz przedstawiciele firm. Plan ten umożliwia efektywne prowadzenie kampanii reklamowych i efektywne poszerzanie sieci kontaktów. W łatwy sposób można między innymi porównać wyniki biznesowe z innymi przedsiębiorstwami działającymi w tej samej lub podobnej branży. Podobnie jak inne płatne konta, tak i tutaj istnieje możliwość wysyłania ograniczonej liczby wiadomości InMail. Dzięki czemu możliwe jest szybkie nawiązanie kontaktów z nowymi partnerami biznesowymi.

Sales Navigator to LinkedIn Premium przeznaczone dla osób, które zajmują się sprzedażą. Wszystkie dostępne tu narzędzia i funkcje ułatwiają w znaczącym stopniu prowadzenie nawet bardzo rozbudowanych kampanii. Największym ułatwieniem są filtry wyszukiwania dzięki którym łatwiej znaleźć potencjalnych klientów.

Istnieje także Linkedin Premium przeznaczony dla rekruterów. Oferuje narzędzia przydatne podczas poszukiwania pracowników. Pozwala nie tylko wyszukiwać konkretne osoby według określonych filtrów, ale także śledzić ich aktywność. Umożliwia także za pośrednictwem portalu prowadzić rekrutację.

  • Czy warto zdecydować się na Linkedin Premium?

Zanim sięgniemy po płatne Linkedin Premium, warto skorzystać z darmowego okresu próbnego. W ten sposób łatwiej ocenić i porównać czy dzięki nowym funkcjom i narzędziom jesteśmy w stanie szybciej osiągnąć zakładane cele.

Jush

Wystartował Jush: Poznań nie musi zakładać laczków i taśtać zakupów do domu

Hosting

Dobry hosting WWW a koszty reklamy w internecie – jaka jest zależność?