w

Magda M. rozpoczęła pracę w Synertime

Synertime

Do zespołu konsultantów agencji PR Synertime dołączyła Magdalena Mikołajczak, Account Manager z ponad 9-letnim doświadczeniem m.in. w zakresie PR produktowego, eventów i relacji z blogerami. Mikołajczak została liderką działu Brand PR. W Synertime pracują obecnie 23 osoby.

Do zadań nowej managerki należy koordynacja wszelkich kampanii z zakresu promocji marek, eventów, media relations oraz blogger relations. Pod swoją stałą opieką ma klientów z branży spożywczej oraz lifestylowej. Podlega jej kilkuosobowy zespół konsultantów.

Magdalena Mikołajczak, posiada bardzo kompleksowe i bogate doświadczenie zawodowe. Jej niewątpliwym atutem jest też wszechstronność kompetencji – poza eventami i komunikacją PR zajmowała się działaniami z zakresu blogger relations, obsługą profili na portalu Facebook, projektowaniem i zarządzaniem treściami stron www, planowaniem oraz zakupem mediów, koordynacją kampanii reklamowych i cross marketingowych, a także realizacją sesji zdjęciowych, produkcją i postprodukcją ponad 60 spotów promocyjnych. Przez ponad 9 lat swojej zawodowej kariery wspierała komunikacyjnie kilkunastu klientów z branży lifestylowej, spożywczej i kosmetycznej, ale także wnętrzarskiej, zabawkarskiej oraz medycznej – m.in. TABASCO, Kikkoman, Zepter, Jan Niezbędny, Bakalland, Global Fish, Bioconcept-Gardenia, Świt Pharma (Spółdzielnia Inwalidów ŚWIT), wydawnictwo Wolters Kluwer Polska, Avon Cosmetics Polska, Unimil, Candy, Hoover, TM Toys, Sante, Alpro Soya.

„Ogromnie się cieszę, że mieliśmy szczęście spotkać Magdę podczas rekrutacji i że przyjęła naszą propozycję współpracy. Do zespołu Synertime zawsze poszukujemy osób nie tylko bardzo kreatywnych i kompetentnych – ale też pełnych pasji, z którymi po prostu chce się pracować! Magda idealnie odpowiada tym kryteriom.” – podsumowuje Barbara Labudda, prezes Synertime.

Synertime (www.synertime.pl) to warszawska agencja public relations, w której szczególny nacisk kładzie się na synergię strategii i kreatywności, gwarantującą efektywność komunikacji. Firma istnieje od 2007 roku i świadczy usługi we wszystkich obszarach PR. Na jej portfolio składają się projekty zrealizowane dla takich firm jak Nestlé Polska S.A., Maspex GMW, Sita, Hochland, Wawel SA, EFL, Budimex, Expander, Wienerberger, Yoskine oraz wielu miast i regionów oraz fundacji. Agencja jest laureatem Złotych Spinaczy – najważniejszej nagrody dla działań public relations w Polsce. Projekty Synertime zostały uznane za najlepsze w różnych kategoriach w latach 2008, 2009, a także 2011, kiedy firma otrzymała też wyróżnienia w kategorii event społeczny oraz w kategorii specjalnej – efektywność.

[podobne_awans]

Publikowane zdjęcia

Czy media prawidłowo podpisują publikowane zdjęcia? Raport fotoprawo.pl

Żywiec zdrój

Wyzwania blogerów w akcji Żywiec Zdrój Głupawka