w

Marka Gosia i Radek Majdan robią porządek ze stereotypami

Radek majdan
radek majdan

Najnowsza kampania marki Gosia (Politan), porusza ważny społecznie problem braku podziału obowiązków domowych w polskich domach. Jej ambasadorem został Radosław Majdan. Za kampanię odpowiada NAV agency. Ideą kampanii „Róbcie to razem jak Radek z Gosią” jest obalenie stereotypu, że zajmowanie się domem jest domeną jedynie kobiet.

Problem jest wciąż realny i aktualny, co potwierdziły badania na próbie 500 kobiet i 500 mężczyzn przeprowadzone na zlecenie marki. 

Z badań jasno wynika, że ponad 87% badanych jest zdania, że unikanie dzielenia się obowiązkami wpływa negatywnie na relacje rodzinne. Dodatkowo ponad 78% kobiet czuje się zmęczona i przytłoczona ilością obowiązków na ich głowie. Nadeszła pora na zmiany, do których zachęca Ambasador kampanii – Radosław Majdan. Mężczyzna, który obalania stereotypów się nie boi i który sprawiedliwe podejście do dzielenia się obowiązkami wyniósł z domu rodzinnego. Do wspólnego dbania o dom – dokładnie tak, jak robi to razem z Gosią – zachęca wszystkich Polaków. 

Gdy dowiedzieliśmy się, jaki pomysł na kampanię i dobór ambasadora ma agencja, wiedziałam, że musimy to zrobić! Kampania w bardzo inteligentny, ale i żartobliwy sposób porusza ważny społecznie temat, z którym zresztą identyfikujemy się od lat! Dodatkowo mogliśmy dołożyć swoją cegiełkę w kwestii obalania stereotypów. Mężczyzna jest prawdziwie męski dopiero, gdy przejmie część obowiązków domowych. – mówi Izabela Habram, dyrektorka marketingu marki Gosia (Politan).

Kampania ruszyła na początku kwietnia 2022 r. i jest szeroko komunikowana w digitalu, OOH, prasie oraz w punktach sprzedaży produktów marki Gosia na terenie całej Polski. 

NAV agency jest odpowiedzialna za opracowanie koncepcji kreatywnej, dobór Ambasadora, kreację, przygotowanie sesji zdjęciowej i spotów digital oraz produkcję materiałów. Za zakup mediów i obsługę digitalową odpowiada agencja Mint Media. Działaniami PR zajmuje się LOUDER PR.  

Więcej informacji na www.gosia.pl/robcie-to-razem.


  1. „Równość zaczyna się w domu” – kampania Centrum Praw Kobiet
  2. Jestem kobietą, nie zmywarką
  3. Iga Świątek: Surrealistyczny moment w moim życiu i karierze

 

Jeden komentarz

Dodaj odpowiedź

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Strategia działań content marketingowych

    Jak opracować strategię działań content marketingowych, by za pomocą treści osiągnąć wyznaczone cele?

    Raport nielsen

    Tylko 26% marketerów na świecie ufa własnym danym dotyczącym odbiorców [raport Nielsen]