w ,

Marka Gosia i Radek Majdan robią porządek ze stereotypami

Najnowsza kampania marki Gosia (Politan), porusza ważny społecznie problem braku podziału obowiązków domowych w polskich domach. Jej ambasadorem został Radosław Majdan. Za kampanię odpowiada NAV agency. Ideą kampanii „Róbcie to razem jak Radek z Gosią” jest obalenie stereotypu, że zajmowanie się domem jest domeną jedynie kobiet.

Problem jest wciąż realny i aktualny, co potwierdziły badania na próbie 500 kobiet i 500 mężczyzn przeprowadzone na zlecenie marki. 

Z badań jasno wynika, że ponad 87% badanych jest zdania, że unikanie dzielenia się obowiązkami wpływa negatywnie na relacje rodzinne. Dodatkowo ponad 78% kobiet czuje się zmęczona i przytłoczona ilością obowiązków na ich głowie. Nadeszła pora na zmiany, do których zachęca Ambasador kampanii – Radosław Majdan. Mężczyzna, który obalania stereotypów się nie boi i który sprawiedliwe podejście do dzielenia się obowiązkami wyniósł z domu rodzinnego. Do wspólnego dbania o dom – dokładnie tak, jak robi to razem z Gosią – zachęca wszystkich Polaków. 

Gdy dowiedzieliśmy się, jaki pomysł na kampanię i dobór ambasadora ma agencja, wiedziałam, że musimy to zrobić! Kampania w bardzo inteligentny, ale i żartobliwy sposób porusza ważny społecznie temat, z którym zresztą identyfikujemy się od lat! Dodatkowo mogliśmy dołożyć swoją cegiełkę w kwestii obalania stereotypów. Mężczyzna jest prawdziwie męski dopiero, gdy przejmie część obowiązków domowych. – mówi Izabela Habram, dyrektorka marketingu marki Gosia (Politan).

Kampania ruszyła na początku kwietnia 2022 r. i jest szeroko komunikowana w digitalu, OOH, prasie oraz w punktach sprzedaży produktów marki Gosia na terenie całej Polski. 

NAV agency jest odpowiedzialna za opracowanie koncepcji kreatywnej, dobór Ambasadora, kreację, przygotowanie sesji zdjęciowej i spotów digital oraz produkcję materiałów. Za zakup mediów i obsługę digitalową odpowiada agencja Mint Media. Działaniami PR zajmuje się LOUDER PR.  

Więcej informacji na www.gosia.pl/robcie-to-razem.


  1. „Równość zaczyna się w domu” – kampania Centrum Praw Kobiet
  2. Jestem kobietą, nie zmywarką
  3. Iga Świątek: Surrealistyczny moment w moim życiu i karierze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

GIPHY App Key not set. Please check settings

Strategia działań content marketingowych

Jak opracować strategię działań content marketingowych, by za pomocą treści osiągnąć wyznaczone cele?

Raport nielsen

Tylko 26% marketerów na świecie ufa własnym danym dotyczącym odbiorców [raport Nielsen]