w

Marka PILOT wybrała agencję Peppermint

Marka pilot wybrała agencję peppermint

W wyniku wygranego przetargu agencja kreatywna Peppermint rozpoczyna współpracę z marką PILOT. Agencja będzie odpowiedzialna za opracowanie strategii działań komunikacyjnych dla serii długopisów marki PILOT, w ramach ogólnopolskiej kampanii “Back to school”.

O wyborze Peppermint zadecydowały kreatywne i strategiczne rozwiązania, zaproponowane przez agencję oraz spójna wizja kampanii marketingowej. W działaniach reklamowych zostaną wykorzystany przede wszystkim internet i dedykowana strona www, na której będą się obywały konkursy, ale także materiały POS.
Kampania ma na celu uświadomienie konsumentom unikalnej jakości produktów z całego portfolio firmy Pilot.

– Wygrany przetarg to kolejny sukces naszego zespołu. Przedstawiona kreacja i strategia dlatego spełniły wymagania Klienta, że przede wszystkim podkreśliły wyjątkowy charakter produktu – mówi Łukasz Gujski, Strategy Director w agencji Peppermint. -Kolejnym etapem prac będzie opracowanie strony www oraz przygotowanie mechanizmów konkursowych skierowanych do rodziców i młodzieży.

Zespół projektowy:

Łukasz Gujski – Strategy Director, Marcin Piwnicki – Creative Director, Ewa Cymer – Copywriter, Łukasz Nosek – Art Director, Dominika Parol – Senior Account Manager

Źródło: mat. pras.

Google otworzy w polsce nowoczesne centrum dla startupów

Google otworzy w Polsce nowoczesne centrum dla startupów

Wirusowe pocałunki

Wirusowe pocałunki