„Zdrowa inspiracja na co dzień”, pod takim hasłem wystartowała kampania reklamowa wafli ryżowych firmy KUPIEC, jednego z największych producentów zdrowej żywności. Agencja Peppermint odpowiada za obsługę reklamową 360 i szeroko zakrojoną kampanię wizerunkową.
Agencja Peppermint opracowała całościową strategię pozycjonowania produktu i kompleksową kreację. Stworzyła też landing page “Zdrowa Inspiracja” w całości poświęcony waflom, na którym umieszczone są przepisy na zdrowe i smaczne przekąski.
– Kampania Wafli KUPIEC, które zaproponowała agencja Peppermint, to zupełnie nowe podejście do reklamowania produktów spożywczych – mówi Izabela Jaskólska dyrektor marketingu w firmie KUPIEC. – Chcemy, żeby nasza nowa kampania inspirowała wszystkich, którzy szukają nie tylko zdrowych, ale przede wszystkim smacznych przekąsek.
Współpraca między firmą KUPIEC i agencją Peppermint rozpoczęła się w styczniu, po wygranym przetargu, w którym starowały trzy agencje.
– Naszym celem było zwiększenie świadomości produktu i zainspirowanie odbiorców do tworzenia z wafli posiłków na każdą okazję. Postanowiliśmy zrobić to w oryginalny sposób – nie wprost. Zamiast pojawiających się najczęściej zdjęć jedzenia, postawiliśmy na lifestylową zabawę z odbiorcą – mówi Ewa Cymer, Co-Managing Director/Creative Director w agencji Peppermint i dodaje: – Każdy smak reprezentuje rysunkowa postać nawiązująca do popkultury, która zamiast głowy ma… wafel! W ten sposób powstał ciekawy i odważny koncept, który wyróżnia produkty marki na rynku, przyciąga uwagę i bawi.
W kampanii wykorzystano telewizję, prasę, outdoor oraz internet. Za kompletną kreację odpowiada agencja Peppermint. Zakupem mediów w internecine zajął się dom mediowy Mindshare. Kampania potrwa do końca roku.
[podobne_peppermint]