w ,

Marketing sensoryczny, czyli dlaczego ważny jest „crunch” – infografika

Marketing sensoryczny, czyli dlaczego ważny jest "crunch" - infografika

O sposobach postrzegania danych produktów decydują wszystkie nasze zmysły. Wyobraźmy sobie, co by było, gdyby czipsy nie szeleściły, a przy otwieraniu ulubionego napoju zabrakło dobrze znanego kliknięcia? Zapraszamy do zapoznania się z infografiką z Nextday Creative Agency

O potędze zmysłów wypowiadała się również Kasia Wala – autorka bloga antropologia za_stosowana, a wiedzą na temat marketingu sensorycznego podzielił się z nami Robert Płonka, Copywriter w Nextday Creative Agency.

Producenci żywności bardzo dobrze zdają sobie sprawę z tego, jak ważnym aspektem przy konsumpcji jest dźwięk produktu. Amerykańskie firmy produkujące wafelki wydają spore pieniądze na to, by ich produkty przy gryzieniu wydawały specyficzny „crunch”. Aby go osiągnąć, stosowane są specjalne metody produkcji, ściśle kontrolowany jest również proces pakowania oraz składowania gotowych wyrobów.

819

źródło: Nextday Creative Agency

2 komentarze

    Rusza school of new media, szkoła nowych mediów

    Rusza School of New Media, szkoła nowych mediów

    Mały gest to wielka rzecz. Norweska kampania pokazuje jego siłę

    Mały gest to wielka rzecz. Norweska kampania pokazuje jego siłę