in

Media4U rekrutuje z „Mobilną Łodzią”

Media4u rekrutuje z „mobilną łodzią”

Media4U, łódzka firma IT dostarczająca rozwiązania z zakresu e-commerce znalazła się gronie 20 pracodawców, którzy dołączyli do kampanii  „Mobilna Łódź”. Rekrutacyjne roadshow po Polsce to część realizowanej w formie multimedialnej, mobilnej i interaktywnej przestrzeni wystawienniczej oraz w Internecie kampanii informacyjno-promocyjnej Urzędu Miasta, która ma zachęcić do pracy i życia w Łodzi oraz zaprezentować łódzkich pracodawców.

Z Krakowa do Łodzi? Czemu nie!

– W firmie Media4U pracuję od dwóch lat na stanowisku project managera. Do moich głównych obowiązków należy rozwijanie serwisów i dbanie o to, aby nadążały za najnowszymi trendami. Łódź jest miastem, które stale się zmienia, widać to między innymi w infrastrukturze. Myślę, że każdy znajdzie swój powód, dla którego chciałby się tu przeprowadzić. Dla mnie Łódź to najlepsze wspomnienia i niezapomniane chwile, więc polecam to miasto – tak o swojej zawodowej przygodzie
z Łodzią i Media4U opowiada krakowianin Karol Kowalik.

Historia Karola to jedna z kilku opowieści utrwalonych na potrzeby kampanii miasta. Bohaterowie kampanii są w różnym wieku i wykonują różne zawody, ale łączy ich to, że wszyscy przeprowadzili się do Łodzi i to właśnie tu rozwijają swoje kompetencje zawodowe.

Konkurencyjny rynek IT

Obecnie najbardziej pożądanymi w Łodzi pracownikami są osoby z umiejętnościami w dziedzinach informatycznych. Choć to bardzo silna branża, deficyt specjalistów IT można odczuć zarówno w Łodzi, jak i w całej Polsce. To właśnie sprawia, że Media4U widzi wielki potencjał promocyjny i rekrutacyjny w kampanii Urzędu Miasta.

– Nowe projekty na rynku polskim i zagranicznym powodują, że blisko 100-osobowy zespół wymaga pilnych uzupełnień. Firma poszukuje takich specjalistów jak: PHP Developer, Java Developer, Front-End Developer, Quality Assurance Engineer – wylicza Emilia Wiśniewska, Specjalista ds. marketingu
w Media4U.

„Mobilna Łódź” wypływa na szerokie wody

Akcja będzie prowadzona przez 3 miesiące w około 30 miastach w całym kraju. Do tego celu została stworzona specjalna jednostka mobilna wyposażona w urządzenia multimedialne, która przejedzie Polskę wzdłuż i wszerz. W środku specjalnie przygotowanego na tę okazję autokaru będzie można dowiedzieć się o głównych atrakcjach Łodzi oraz o możliwościach zatrudnienia. Na ekranach dotykowych będą wyświetlane informacje i krótkie charakterystyki łódzkich przedsiębiorstw. Dodatkowo na tę okazję została przygotowana aplikacja mobilna, dzięki której zainteresowane osoby będą mogły dowiedzieć się, które firmy szukają pracowników z odpowiadającymi ich profilom kwalifikacjami.

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ben&jerry's

Wegańskie lody od Ben&Jerry’s

Rośnie udział reklam z osobami w wieku 50+

Rośnie udział reklam z osobami w wieku 50+