w

Miłosz Jacyna Digital Content Managing Directorem w Havas PLAY

Miłosz jacyna

Agencja Havas Media Network ogłasza przyjęcie Miłosza Jacyny na stanowisko Digital Content Managing Director w nowej jednostce Havas PLAY. Nowa jednostka ma na celu zintegrowanie kluczowych kompetencji agencji, począwszy od branded contentu, przez social media i influencer marketing, aż po szeroko rozumianą rozrywkę.

Miłosz Jacyna to ekspert w dziedzinie marketingu, z bogatym doświadczeniem w komunikacji social mediowej, kreacji contentu i digital marketingu.

Wcześniej związany z Canal+ jako Head of Social Engagement, zdobywał doświadczenie również w agencjach albo albo i K2. „Miłosz jest jednym z najbardziej doświadczonych strategów digital contentu na naszym rynku. Jego dołączenie to ważny krok we wzmacnianiu kompetencji i strategii digital Havas Media Network,” komentuje Beata Magdziarz, Chief Digital Officer w Havas Media Network.

Na nowym stanowisku, Miłosz Jacyna będzie zarządzać zespołem Havas PLAY, skupiając się na projektach komunikacyjnych związanych z różnymi aspektami życia konsumentów. Havas PLAY będzie korzystać z narzędzi rynkowych oraz własnych, aby zapewnić efektywny mix strategii, idei, kreatywności i zarządzania projektami. „Chcemy wzmocnić doświadczenie marki z konsumentem w duchu filozofii Meaningful Brands,” dodaje Jacyna.

Pomiar i Efektywność

Jednym z kluczowych elementów oferty Havas PLAY jest Havas Play Measurement, zestaw narzędzi i wskaźników umożliwiający pomiar efektywności i ROI kampanii. To podejście pozwala na ścisłą kontrolę i optymalizację działań w czasie rzeczywistym.


  1. Przemysław Cieślik awansuje na Head of Affiliate w SalesTube
  2. Warsaw Creatives wita na pokładzie nowe twarze: Ewa Kosz i Agnieszka Byczot objmują stanowiska Senior PR Managerów
  3. Roksana Kamińska dołącza do Veneo jako Head of Business Performance Development

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Agencja peppermint już po raz drugi przygotowała identyfikację wizualną festiwalu przemiany organizowanego przez centrum nauki kopernik

Agencja Peppermint już po raz drugi przygotowała identyfikację wizualną Festiwalu Przemiany organizowanego przez Centrum Nauki Kopernik

Lifetube branding

Mamastudio z brandingiem dla Lifetube