Agencja Havas Media Network ogłasza przyjęcie Miłosza Jacyny na stanowisko Digital Content Managing Director w nowej jednostce Havas PLAY. Nowa jednostka ma na celu zintegrowanie kluczowych kompetencji agencji, począwszy od branded contentu, przez social media i influencer marketing, aż po szeroko rozumianą rozrywkę.
Miłosz Jacyna to ekspert w dziedzinie marketingu, z bogatym doświadczeniem w komunikacji social mediowej, kreacji contentu i digital marketingu.
Wcześniej związany z Canal+ jako Head of Social Engagement, zdobywał doświadczenie również w agencjach albo albo i K2. „Miłosz jest jednym z najbardziej doświadczonych strategów digital contentu na naszym rynku. Jego dołączenie to ważny krok we wzmacnianiu kompetencji i strategii digital Havas Media Network,” komentuje Beata Magdziarz, Chief Digital Officer w Havas Media Network.
Na nowym stanowisku, Miłosz Jacyna będzie zarządzać zespołem Havas PLAY, skupiając się na projektach komunikacyjnych związanych z różnymi aspektami życia konsumentów. Havas PLAY będzie korzystać z narzędzi rynkowych oraz własnych, aby zapewnić efektywny mix strategii, idei, kreatywności i zarządzania projektami. „Chcemy wzmocnić doświadczenie marki z konsumentem w duchu filozofii Meaningful Brands,” dodaje Jacyna.
Pomiar i Efektywność
Jednym z kluczowych elementów oferty Havas PLAY jest Havas Play Measurement, zestaw narzędzi i wskaźników umożliwiający pomiar efektywności i ROI kampanii. To podejście pozwala na ścisłą kontrolę i optymalizację działań w czasie rzeczywistym.