Dom mediowy Mindshare Polska przy wsparciu agencji kreatywnej Boska Marka realizuje ogólnopolską kampanię 7 tys. sklepów sieci abc – Po sąsiedzku! Działania związane
są z nadchodzącym weekendem majowym. Celem kampanii jest poinformowanie, że sklepy abc w całej Polsce otwarte będą w Majówkę.
Długi weekend zbliża się wielkimi krokami, a to ‒ wbrew pozorom ‒ czas, kiedy nie wszystkie sklepy będą zamknięte. Osoby, które planowały szturmem wyruszyć na przedweekendowe zakupy, mogą być spokojne ‒ zakupów nie trzeba robić na zapas. Sieć sklepów abc – Po sąsiedzku! otwarta jest
w niedziele i święta, a tym samym zakupy będzie można zrobić także w nadchodzący weekend majowy.
Właśnie w związku z Majówką powstała linia kreatywna nawiązująca do znanego przeboju zespołu Weekend „Ona tańczy dla mnie”. W spocie radiowym wykorzystano aranżację muzyczną i parafrazę tekstu tego szlagieru, w kreacji prasowej – szereg odniesień do weekendowego relaksu. Ogólnopolska kampania sieci abc prowadzona jest w radiu oraz w prasie. 30-sekundowy spot radiowy emitowany jest m.in. na antenach RMF FM, Radia Zet oraz lokalnych rozgłośni radiowych. Dodatkowe wsparcie stanowi m.in. reklama w ogólnopolskim dzienniku „Fakt”. Specjalna przedmajówkowa kampania sieci abc wystartowała w środę, 29 kwietnia. Działania potrwają do niedzieli, 3 maja.
Za planowanie, zakup i optymalizację mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska. Kreacje opracowała agencja Marka Boska.
Źródło: mat. pras.