w

Mini Halls daje mega efekt

Mini halls daje mega efekt

Firma Mondelez Polska ruszyła z kampanią promocyjną nowych minikuleczek Halls XS – to pierwszy na polskim rynku produkt o intensywnym smaku, dający natychmiastowy efekt odświeżenia. Działania promocyjne obejmują ATL – spoty emitowane w stacjach telewizyjnych i kinach, kampanie reklamowe w punktach sprzedaży oraz niestandardowe akcje eventowe odświeżające wizerunek polskich miast.

Halls XS to pierwszy na polskim rynku produkt o zaskakująco intensywnym smaku i niezwykłym działaniu. Natychmiastowy efekt odświeżenia i głębokiego oddechu zamknięty w małej kuleczce, utrzymuje się jeszcze przez kilka minut po konsumpcji. Oryginalny koncept produktu podkreśla atrakcyjne opakowanie – oryginalne pudełeczko. Poręczne w użyciu, mieści około 30 łatwych do dzielenia się minikuleczek.

– Nowy wariant cukierków Halls XS przygotowaliśmy z myślą o młodej aktywnej grupie konsumentów (19-35 lat), które każdego dnia zmagają się z nowymi wyzwaniami, podejmują się kilku zadań na raz. Nowy format cukierków Halls XS dostępny jest w dwóch wariantach smakowych do wyboru: mentolowym oraz cytrynowym – każdy bez dodatku cukru – wyjaśnia Małgorzata Chojnacka, Brand Manager, Mondelez Polska.

Halls xs

Kampanię nowego Halls XS zapoczątkował w połowie lipca cykl eventów w siedmiu polskich miastach pod hasłem „Mini rozmiar mega efekt”. Ideą przyświecającą było stworzenie instalacji, do których konstrukcji wykorzystano puste opakowania po cukiereczkach Halls XS. Za inspirację posłużyły flagowe symbole aglomeracji, które w mini rozmiarach maksymalnie odzwierciedlały ich charakter. W każdym mieście akcja trwała 2 dni i odbyła się kolejno we Wrocławiu (Most Grunwaldzki), Warszawie (Napis WAWA i makieta miasta), Zakopanem (Wielka Krokiew), Krakowie (Smok Wawelski), Poznaniu (Koziołki Poznańskie), Sopocie (Kuter Rybacki) i Łodzi (fotoplastykon w kształcie litery „Ł”).

Akcja w poznaniu

Do współpracy zaproszono lokalnych artystów odpowiedzialnych za przebieg i nadzór budowy instalacji. Eventom towarzyszyła kampania samplingowa nowego Halls XS pośród konsumentów i uczestników wydarzenia. Agencja Red8 Events wraz Mondelez jest autorem koncepcji aktywacji, nazwy akcji oraz całej linii kreatywnej akcji eventowej „Mini rozmiar mega efekt”. Działania PRowe w ramach aktywacji w siedmiu miastach prowadziła agencja dotPR – odpowiadała za komunikację i nagłośnienie eventów w regionach, organizację konkursów oraz pozyskanie partnerów medialnych (m.in. Interia.pl, Radio Roxy, Nasze Miasto).

Event w warszawie

Pod koniec lipca wystartowała telewizyjna kampania reklamowa, która potrwa do końca br. roku. Spot będzie emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, VOD, w kinach oraz na kanale YouTube.Za realizację spotu reklamowego odpowiada agencja JWT, media kupował Starcom.

Kampania reklamowa będzie również realizowana w wybranych punktach sprzedaży. Oprócz tradycyjnych POS-ów – wobblerów i plakatów, sprzedaż cukierków Halls XS będą wspierały m.in. dowieszki, zawieszki oraz krawaty do stref przykasowych.

źródło: mat. pras.

Google i pay-per-gaze - jest się czego bać?

Google i pay-per-gaze – jest się czego bać?

E-czytelnik w wielkim mieście

E-czytelnik w wielkim mieście