Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

MINI z nową kampanią – Ogranicz kontakt do MINI

W najnowszej kampanii komunikacyjnej „Ogranicz kontakt do MINI.” brytyjska marka zachęca klientów do kontaktu z przedstawicielami MINI za pośrednictwem kanałów zdalnych oraz do dbania o swoje bezpieczeństwo i pozostanie w domach. W ramach akcji rozszerzono zakres usług dostępnych dla kierowców bez konieczności fizycznej obecności w salonach. Akcja realizowana jest w kanałach social mediach MINI, na Facebooku i Instagramie oraz portalach horyzontalnych.

Z ostatnich badań przeprowadzonych przez 4A’s Research wynika, że w czasie pandemii klientom zależy na kontakcie z markami, które znają i darzą zaufaniem. Konsumenci chcą otrzymywać informacje o działaniach podejmowanych na rzecz walki z koronawirusem (56% ankietowanych), ale nie oczekują od swoich ulubionych brandów wyłącznie takich informacji. Tylko 15% ankietowanych woli nie otrzymywać żadnych materiałów, a niemal połowa (43% ankietowanych) przyznaje, że brak przerw w komunikacji marek, które są im bliskie, jest dla nich pocieszający. 

Odpowiadając na potrzeby klientów, MINI zaprasza ich do kontaktu ze swoimi przedstawicielami za pośrednictwem zdalnych kanałów komunikacji, takich jak: połączenie wideo, wiadomość e-mail lub SMS, czy rozmowa telefoniczna. Dzięki nim kierowcy mogą zamówić bezpłatną usługę Door 2 Door, obejrzeć online wybrane modele, poznać najlepsze oferty finansowania zakupu lub wynajmu pojazdu oraz podpisać niezbędne dokumenty na odległość. Jednocześnie MINI zwraca uwagę fanów brytyjskiej marki na ich bezpieczeństwo w trakcie epidemii. Ekspert miejskiej mobilności z segmentu premium namawia do pozostania w domach i zachowania bezpiecznego dystansu w przypadkach, gdy wyjście z domu jest konieczne. 

Kampania „Ogranicz kontakt do MINI.” realizowana jest w social mediach marki. Posty z dedykowanymi grafikami publikowane są na kanałach MINI na Facebooku oraz Instagramie. Za kreację odpowiada Change Serviceplan, a za media Mediaplus oraz Initiative Media.

 

BMW Group

BMW Group, reprezentująca marki BMW, MINI, Rolls-Royce i BMW Motorrad jest jednym z wiodących na świecie producentów samochodów i motocykli w segmencie premium, a także dostawcą wysokiej jakości usług finansowych i mobilnościowych. Sieć produkcyjna BMW Group obejmuje 31 zakładów produkcyjnych i montażowych w 15 krajach; firma dysponuje międzynarodową siecią dystrybucji w ponad 140 krajach.

W roku 2019 firma BMW Group sprzedała ponad 2,5 miliona samochodów oraz ponad 175 tysięcy motocykli na całym świecie. Dochód przed opodatkowaniem w roku finansowym 2019 wyniósł 7,118 mld euro przy obrotach wynoszących 104,210 mld euro. Wg stanu na dzień poniedziałek, 31 grudnia 2019 r. w BMW Group było zatrudnionych 133 778 pracowników.

Podstawą sukcesu ekonomicznego BMW Group były zawsze odpowiedzialne działania i perspektywiczne myślenie. Dlatego też integralną część strategii firmy stanowią: zasady ekologicznego i społecznego zrównoważonego rozwoju wdrożone w całym łańcuchu dostaw, promowanie całościowej odpowiedzialności za produkty oraz aktywne angażowanie się w ochronę zasobów naturalnych.

Zobacz też: Strategia komunikacji: LinkedIn w strategii komunikacji marek B2B

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Leave a Reply