Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Polska agencja SalesTube wśród pięciu na świecie z pełną certyfikacją Google

agencja salestube

SalesTube, polska agencja one stop shop dla e-commerce, została piątą firmą na świecie i pierwszą w Europie Środkowo-Wschodniej z pełną certyfikacją Google Marketing Platform. Co to oznacza? Mamy w Polsce wystarczająco dużo zrealizowanych case studies, wdrożonych innowacji i wyspecjalizowanych ekspertów, by wpisać się w czołówkę światowych ad-techowych agencji marketingu.

Google Marketing Platform to aktualnie najbardziej popularne i rozbudowane narzędzie do zarządzania komunikacją z klientami w internecie. To ujednolicona platforma reklamowa i analityczna, która umożliwia lepszą współpracę zespołów marketingowych. W jej skład wchodzą: Display & Video 360, Campaign Manager, Search Ads 360, Studio/ Creative, Google Analytics 360, Tag Manager 360, Optimize 360, Data Studio i Surveys 360. Każde z narzędzi pełni inną rolę w procesie zarządzania zakupem mediów i efektywnej analizie danych. 

Każdy z certyfikatów GMP jest przyznawany na podstawie przedstawienia licznych case studies potwierdzających innowacyjne wykorzystanie tych produktów Google oraz indywidualnych egzaminów zdanych przez pracowników. 

Certyfikat Google dla polskiej agencji z korzyścią dla reklamodawców

Pełna certyfikacja organizacji przekłada się dla klienta na maksymalne wykorzystanie możliwości produktów Google’a. Ich efektywne wdrożenie pozwala na diagnozę dojrzałości cyfrowej firmy, zwiększenie konwersji, łączenie danych z wielu źródeł czy wykorzystanie machine learningu w kampaniach. Bardzo ograniczona liczba firm posiadających pełną certyfikację tak popularnego narzędzia świadczy o wysokich wymaganiach, jakie stoją przed kandydatami. 

Oprócz wspomnianej certyfikacji, firma SalesTube posiada także status Sales Partnera co oznacza, że dodatkowo oferuje klientom możliwość zakupu dostępu do wszystkich produktów GMP z pewnego źródła i transparentnym systemem prowizji. Dla kupujących wspomnianą technologię spółka w 2018 r. utworzyła osobną strukturę w postaci zespołu Marketing Platforms kierowanego przez Jacka Józwiaka, certyfikowanego trenera Google D&V 360. Żeby zapewnić maksymalną efektywność prowadzonych działań, do dyspozycji klientów jest także team intelligence Division pod przewodnictwem Magdy Niewiadomskiej, który doradza i realizuje  wdrożenia narzędzi analitycznych. Na koncie ma m.in. największe wdrożenie GA360 w CEE- dla Grupy Wirtualna Polska.

“Cieszę się, że SalesTube daje pozytywny przykład, jak polskie firmy wyróżniają się na tle konkurencji z całego świata. Od wielu lat dbamy o rozwój cyfrowej dojrzałości naszych klientów przez wdrożenia strategii, konsulting czy szkolenia. Dzięki pełnej certyfikacji to zadanie jest ułatwione” – mówi Joanna Czekaj, Managing Director w SalesTube. – “Warto podkreślić, że na to osiągnięcie składa się ponad 200 indywidualnie zdanych egzaminów naszych ekspertów, którzy latami budowali doświadczenie wykorzystywane przy obsłudze zarówno gigantów e-commercowych jak i mniejszych przedsiębiorców czy agencji”- dodaje. 

Do grona marek z pełną certyfikacją należy m.in. MightyHive kupiona dwa lata temu  za 150 milionów dolarów przez Martina Sorella (byłego CEO WPP – największej grupy reklamowo-PRowej na świecie), czy posiadająca ponad 30 biur agencja digitalowa Jellyfish.

 

Leave a Reply