w

Mobilny konsument odczarowany. TNS Polska wprowadza usługę Mobile Behave.

Mobilny konsument odczarowany. Tns polska wprowadza usługę mobile behave.

TNS Polska wprowadza na rynek innowacyjną usługę Mobile Behave – szczegółowy pomiar aktywności użytkowników telefonów komórkowych i tabletów.

Marketerzy z coraz większą uwagą przyglądają się urządzeniom mobilnym, zastanawiając się nad wykorzystaniem tej ścieżki dotarcia do konsumenta. Dotychczas jednak wszelka wiedza dotycząca wykorzystania możliwości telefonów komórkowych i tabletów przez użytkowników opierała się na nieprecyzyjnych deklaracjach.

Mobilny konsument odczarowany. Tns polska wprowadza usługę mobile behave.

Stosując Mobile Behave, dzięki oprogramowaniu śledzącemu wszystkie zachowania użytkownika, jesteśmy w stanie szczegółowo opisać wykorzystanie funkcjonalności urządzenia mobilnego i to niezależnie od tego, czy konsument znajduje się w zasięgu sieci 3G czy Wi-Fi. Mobile Behave monitoruje zachowania konsumenta poczynając od sprawdzenia, o której godzinie zadzwonił jego budzik, sprawdza także sposób wykorzystania internetu w komórce/tablecie, wykorzystanie wszelkiego rodzaju aplikacji jak gry, prognoza pogody, skanowanie kodów QR czy wykorzystanie płatności elektronicznych.

Rewolucyjna metoda Mobile Behave może być wykorzystana m.in. do planowania i oceny kampanii poprzez urządzenia mobilne, testowania aplikacji, sprawdzania stopnia zaangażowania w wykorzystanie pewnych typów aplikacji, badania wykorzystania aplikacji konkurencyjnych czy monitoringu przemieszczania się konsumentów.

źródło: TNS Polska

Jak zarabiać na grupie na facebooku

Moda z Facebooka. Odzieżowe marki sprzedają więcej

Seo czy ppc

SEO Czy PPC?