Realizowane przez 180heartbeats + JUNG v MATT dla innogy Polska długofalowe działania w mediach społecznościowych doprowadziły fanpage marki na portalu Facebook do 1. miejsca w swojej kategorii branżowej w październikowej edycji rankingu Fanpage Trends prowadzonego przez Sotrender.
Działania towarzyszą toczącej się kampanii rebrandingowej innogy Polska (dawnego RWE). Fanpage odnotował wzrosty i dotarł do pierwszych miejsc w kategorii „Paliwo i energia” pod względem zaangażowania użytkowników, a także liczby interakcji.
180heartbeats + JUNG v MATT odpowiada za strategię i realizację działań innogy Polska na Facebooku. Fanpage innogy Polska na portalu Facebook jest drugim co do wielkości w swojej kategorii branżowej – „Paliwo i energia” z ponad 42 tys. śledzących go użytkowników. Liczba zaangażowanych fanów w październiku 2016 roku stanowiła 9% wszystkich śledzących, co dało liczbę niemal 4 tys. osób. Kolejny fanpage w rankingu – plasujący się na miejscu 2. – odnotował w tej kategorii wynik na poziomie 2,5 tys. zaangażowanych, a trzeci – niecałe 2 tys. We wrześniu fanpage innogy Polska plasował się na 2. miejscu rankingu, z wynikiem nieco ponad 3 tys. osób zaangażowanych, co stanowiło 7% wszystkich śledzących fanpage.
W kategorii „Najbardziej interaktywne strony” (Interactivity Index) fanpage innogy w październiku 2016 roku zajął również 1. pozycję z ponad 12 tys. wykonanych przez użytkowników akcji. We wrześniu w tej samej kategorii fanpage plasował się na 3. pozycji.
Cytując za autorem rankingu – Sotrender: „Zaangażowany to użytkownik, który w analizowanym okresie wchodził w interakcje z treściami na stronie, poprzez klikanie „lubię to”, komentowanie lub postowanie. Interactivity Index to z kolei zbiorczy wskaźnik wszystkich aktywności w obrębie fanpage’a w ciągu miesiąca.”