w

Natalia “NATSU” Karczmarczyk i agencja Spotlight przekazały ponad 25 tys. zł Fundacji Centrum Praw Kobiet

Natsu
natsu

Jedna z najpopularniejszych polskich gwiazd internetu Natalia “NATSU” Karczmarczyk i agencja influencer marketingu Spotlight przekazały swoje wynagrodzenie z gali MMA, w której walczyła Natsu, na wsparcie Fundacji Centrum Praw Kobiet.

Przekazanie kwoty 25 138,21 zł odbyło się w piątek, 15 października, w siedzibie Fundacji. To całe wynagrodzenie, otrzymane przez Natalię Karczmarczyk i reprezentującą ją Spotlight Agency, ze sprzedaży pay-per-view na walkę MMA w trakcie High League, w której Natsu pokonała influencerkę Lexy Chaplin.

Przed udziałem w gali, na Instagramie Natalii, obserwowanym przez ponad 1.3 mln fanów, została udostępniona ankieta, w której widzowie mogli wybrać jedną z instytucji, wspierających działania kobiet. – Od początku wiedziałam, że chcę przekazać pieniądze z PPV na pomoc dla którejś z Fundacji. To moi widzowie zdecydowali, dokąd pójdzie ta kwota, ale cieszę się, że jest to właśnie Centrum Praw Kobiet. Zajmują się nie tylko bieżącą pomocą, ale również profilaktyką poprzez świetnie przygotowane kampanie, np. „Równe związki”. Zachęcam do zapoznania się z tym projektem, ponieważ aspektu równości w relacji partnerskiej trzeba się po prostu nauczyć. – mówi Karczmarczyk.

Natalia w sierpniu wygrała w pięknym stylu swoją walkę w MMA i nie przestaje walczyć – tym razem o wsparcie kobiet. Cieszymy się, że również możemy przekazać naszą część wynagrodzenia dla CPK, bo dla Spotlight Agency, która zatrudnia zdecydowanie więcej kobiet niż mężczyzn, również na stanowiskach menedżerskich, równość kobiet jest od początku kluczową wartością – mówi Olivia Drost, partner zarządzająca w agencji Spotlight.

Darowizna wspomoże bieżące działania i projekty, które mają na celu przeciwdziałanie wszelkim formom agresji i dyskryminacji wobec kobiet. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Marketing 5a

Marketing 5A, czyli droga od pierwszego kontaktu z marką do zdobycia lojalnych klientów

Sklep internetowy

Lojalizacja klientów – co zrobić, by konsument wrócił do e-sklepu?