w ,

Natalia Załęcka Chief Business Officerem w Value Media

Natalia załęcka
Natalia Załęcka

1 marca 2024 roku Natalia Załęcka – objęła stanowisko Chief Business Officer w Value Media. Agencja ta stawia sobie za cel bycie liderem strategicznego myślenia na rynku, oferując swoim klientom rozwiązania, które efektywnie przyczyniają się do wzrostu ich działalności. Utworzenie nowej roli ma na celu jeszcze lepsze dostosowanie oferty agencji do potrzeb strategicznych, jak również dalsze ulepszanie jej portfolio.

Posiadając ponad dwie dekady doświadczenia w cyfrowym marketingu, Natalia Załęcka odgrywała kluczową rolę w kreowaniu strategii komunikacyjnych dla renomowanych marek, w tym Algida, Łowicz i Getin Noble Bank. Ostatnie lata spędziła w Deloitte, pełniąc funkcję szefa Transformacji Marketingu, gdzie kierowała zespołem doradzającym klientom w zakresie strategii. Przed przyjęciem oferty od Value Media, Załęcka współpracowała z eobuwie, gdzie jako Dyrektor Marki miała pod swoją opieką działania reklamowe i zajmowała się tworzeniem oraz implementacją strategii marketingowej. Interesuje się wykorzystaniem danych i technologii w marketingu, co ma kluczowe znaczenie dla rozwijania biznesu klientów.

Cieszę się, że mogę dołączyć do Value Media w tak kluczowym momencie dla rozwoju agencji. Jestem przekonana, że moje doświadczenie i umiejętności będą cennym atutem w realizacji strategii bycia najbardziej strategiczną agencją na rynku. Wierzę, że Value Media ma ogromny potencjał, aby stać się kluczowym partnerem dla firm, które chcą budować swój biznes w oparciu o dane marketingowe. Natalia Załęcka,  Chief Business Officer, Value Media

Powierzenie Natalii funkcji CBO to kolejny krok w rozwoju Value Media. Jesteśmy przekonani, że jej doświadczenie i kompetencje wzmocnią strategiczny charakter naszej agencji i pozwolą nam dostarczać klientom jeszcze bardziej efektywnych rozwiązań” – dodaje Rafał Wachnik Rafał Wachnik, Managing Director, Value Media

Natalia Załęcka do Value Media w roli Chief Business Officer dołączyła 1 marca 2024 roku.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Coca-cola k-wave

Coca-Cola K-Wave. Coca-Cola wkracza do świata K-Popu z limitowaną edycją napojów

Iab

„Tak hartował się polski internet”. IAB Polska kształtuje branżę od 25 lat