in

NIVEA – Pielęgnuj bliskość w Święta po raz drugi

NIVEA drugi rok z rzędu pragnie podtrzymać jedną z ulubionych tradycji wysyłania świątecznych kartek pocztowych do swoich bliskich. Kartki można
tworzyć na stronie www.nivea.pl od 16 listopada do 20 grudnia br., tak by zdążyć podzielić się bliskością z całą rodziną.

Święta to nie tylko ubieranie choinki, szał zakupów i dzielenie się prezentami. To także

dzielenie się bliskością, o której często zapominamy. Już na kilka tygodni przed Bożym

Narodzeniem gwar na ulicach i przyrost obowiązków powoduje, że wspólne spotkania

zamieniamy na szybkie telefony, a składanie życzeń na zwięzłe SMS-y lub wpisy na

Facebooku. A szkoda. Wysyłanie świątecznych kartek pocztowych to tradycja, którą

Polacy wciąż uważają za jedną z najważniejszych – właśnie dlatego NIVEA postanowiła ją

przypomnieć już po raz drugi!

Akcja „Pielęgnuj bliskość w Święta” pozwala Polakom stworzyć wyjątkową kartkę

pocztową ze swoim zdjęciem i dopisać do niej ciepłe życzenia dla swoich bliskich. NIVEA

zajmie się resztą i wyśle ją pod wskazany adres. Każda osoba, która weźmie udział

w akcji, ma możliwość wysłania 5 takich samych lub różnych kartek. Jeżeli uczestnik

dodatkowo zarejestruje się w Klubie MOJA NIVEA, będzie mógł wysłać ich aż 10.

W ten wyjątkowy czas świąteczne kartki pocztowe NIVEA pozwolą dzielić się bliskością

wszystkim Polakom, na terenie całego kraju. Każdy, kto będzie chciał obdarować

życzeniami swoją rodzinę lub znajomych, może stworzyć swoją kartkę pomiędzy

16 listopada a 20 grudnia br. Łącznie NIVEA planuje wysłać aż 50 000 świątecznych

kartek – wszystko po to, by o dzieleniu się życzeniami pamiętano w wielu polskich

domach.
Nivea_kartki

Marka NIVEA przygotowała akcję „Pielęgnuj bliskość w Święta” we współpracy z agencją

marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, która jest odpowiedzialna za szeroko

zakrojoną kampanię w Internecie – od dedykowanego landing page z możliwością

tworzenia własnych kartek, aż po niestandardowe nośniki reklamowe online. Za

planowanie i zakup mediów odpowiada MEC.

[podobne_goldensubmarine]

Kreatywne, zabawne, komunikatywne i poruszające- najlepsze reklamy 2015 nagrodzone w konkursie epica

Kreatywne, zabawne, komunikatywne i poruszające- najlepsze reklamy 2015 nagrodzone w konkursie Epica

Seo czy ppc

Nowa koncepcja SEO – odpowiedź na wymagania rynku i Google