w ,

Komunikacja marki w dobie Internetu – jak funkcjonują marki z segmentu beauty w erze digital

Komunikacja marki w dobie internetu – jak funkcjonują marki z segmentu beauty w erze digitalW dobie pokolenia, które nazywamy mianem digital natives, marki kosmetyczne muszą dopasować swoją komunikację do młodego konsumenta, którego życie w coraz większej części toczy się online.

To dopasowanie oznacza z jednej strony to, że brandy nauczyły się implementować w swoich działaniach naturalne zachowania swojej grupy docelowej, takie jak np. robienie selfie, czy poszukiwanie opinii na temat produktów u influencerów. Ale zmieniło się również tempo naszej komunikacji z konsumentem. Młodzi ludzie, z generacji Millenialsów, generacji selfie czy generacji Z, żyją szybko i intensywnie, oczekują szybkiej reakcji i odpowiedzi na swoje pytania i potrzeby; to w naturalny sposób wymusza na markach sposób komunikacji. Jeżeli chcemy być konkurencyjni i wiarygodni dla naszych konsumentów, to musimy być w trybie always-on– mówi Aleksandra Kujawska, Senior Director ds. Korporacyjnych Europy Wschodniej i Rosji w COTY Inc.

W dobie Internetu i mediów społecznościowych wzrasta też znaczenie i siła influencerów, którzy są nieodzownym już elementem strategii komunikacyjnych największych marek. Ten trend wynika przede wszystkim z faktu, że influencerzy są w dużej mierze niezależnym a przez to wiarygodnym źródłem informacji dla młodego konsumenta. Coraz częściej angażujemy ich w różnego rodzaju aktywacje, włącznie z tym, że współtworzą oni nasze produkty. Dzięki temu są nie tylko źródłem informacji o marce, ale też jej współtwórcą i ambasadorem. – dodaje Aleksandra Kujawska, Senior Director ds. Korporacyjnych Europy Wschodniej i Rosji w COTY Inc.

Komentarz Aleksandry Kujawskiej, eksperta Forum Branży Kosmetycznej

 


  1. Polacy bojkotują marki, które nie wycofały się z Rosji
  2. Budowanie świadomości marki w obszarze B2B
  3. Ponad 57 proc. Polaków uważa, że dba o swoją prywatność w sieci. Niemal 40 proc. badanych używa trybu incognito w przeglądarce – badanie ClickMeeting

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

GIPHY App Key not set. Please check settings

Papaya films dla national geographic

Papaya Films dla National Geographic

Skandynawski sposób na biznes jak magnes przyciąga polskie startupy

Skandynawski sposób na biznes jak magnes przyciąga polskie startupy