w

Komunikacja marki w dobie Internetu – jak funkcjonują marki z segmentu beauty w erze digital

Komunikacja marki w dobie internetu – jak funkcjonują marki z segmentu beauty w erze digital

Komunikacja marki w dobie internetu – jak funkcjonują marki z segmentu beauty w erze digitalW dobie pokolenia, które nazywamy mianem digital natives, marki kosmetyczne muszą dopasować swoją komunikację do młodego konsumenta, którego życie w coraz większej części toczy się online.

To dopasowanie oznacza z jednej strony to, że brandy nauczyły się implementować w swoich działaniach naturalne zachowania swojej grupy docelowej, takie jak np. robienie selfie, czy poszukiwanie opinii na temat produktów u influencerów. Ale zmieniło się również tempo naszej komunikacji z konsumentem. Młodzi ludzie, z generacji Millenialsów, generacji selfie czy generacji Z, żyją szybko i intensywnie, oczekują szybkiej reakcji i odpowiedzi na swoje pytania i potrzeby; to w naturalny sposób wymusza na markach sposób komunikacji. Jeżeli chcemy być konkurencyjni i wiarygodni dla naszych konsumentów, to musimy być w trybie always-on– mówi Aleksandra Kujawska, Senior Director ds. Korporacyjnych Europy Wschodniej i Rosji w COTY Inc.

W dobie Internetu i mediów społecznościowych wzrasta też znaczenie i siła influencerów, którzy są nieodzownym już elementem strategii komunikacyjnych największych marek. Ten trend wynika przede wszystkim z faktu, że influencerzy są w dużej mierze niezależnym a przez to wiarygodnym źródłem informacji dla młodego konsumenta. Coraz częściej angażujemy ich w różnego rodzaju aktywacje, włącznie z tym, że współtworzą oni nasze produkty. Dzięki temu są nie tylko źródłem informacji o marce, ale też jej współtwórcą i ambasadorem. – dodaje Aleksandra Kujawska, Senior Director ds. Korporacyjnych Europy Wschodniej i Rosji w COTY Inc.

Komentarz Aleksandry Kujawskiej, eksperta Forum Branży Kosmetycznej

 


  1. Polacy bojkotują marki, które nie wycofały się z Rosji
  2. Budowanie świadomości marki w obszarze B2B
  3. Ponad 57 proc. Polaków uważa, że dba o swoją prywatność w sieci. Niemal 40 proc. badanych używa trybu incognito w przeglądarce – badanie ClickMeeting

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Papaya films dla national geographic

Papaya Films dla National Geographic

Skandynawski sposób na biznes jak magnes przyciąga polskie startupy

Skandynawski sposób na biznes jak magnes przyciąga polskie startupy