w

NIVEA Polska i Tchibo łączą siły

Nivea polska i tchibo łączą siły
Flickr/jmaldona/CC by 2.0

NIVEA Polska i Tchibo od wielu lat troszczą się o rodziny i pomagają w prowadzeniu domu. Od kwietnia te dwie popularne na całym świecie marki łączą siły, by wspólnie docierać do swoich odbiorców.

Od 7 kwietnia 2015 r. NIVEA Polska i sklepy Tchibo rozpoczynają nowy rozdział w swojej działalności. Tym razem będzie to współpraca w zaopatrywaniu oraz dopasowywaniu asortymentu do profilu sieci Tchibo i potrzeb jej klientów. Kosmetyki NIVEA będą idealnie uzupełniać ofertę produktów do domu o segment pielęgnacji skóry, w tym kategorie żeli pod prysznic czy ochrony przed słońcem.

NIVEA i Tchibo nie od dziś są powiązani biznesowo, ale nie jest to ich jedyny punkt wspólny. Łączą je podobne wartości – m.in. zaufanie oraz troska o rodzinę. Obie marki pochodzą z Hamburga i to tam tworzyły i sprzedawały swoje pierwsze produkty, zawsze dbając o ich najwyższą jakość. Właśnie dlatego, przez lata marki NIVEA i Tchibo zyskały tak ogromne uznanie na całym świecie.

– Nadrzędnym powodem naszej współpracy z Tchibo jest podobne podejście do konsumentów i naszych produktów. Jest ono podyktowane wartościami, które wspólnie wyznajemy, a które dotyczą rodziny i jej potrzeb. Łącząc siły, chcemy ułatwić konsumentom dostęp do naszych produktów. – dodaje Anita Szajek–Żurczak – PR Manager NIVEA Polska.

Praca w ubezpieczeniach – prudential rekrutuje przedstawicieli do współpracy w całym kraju i mówi o zasadach

Praca w ubezpieczeniach – Prudential rekrutuje przedstawicieli do współpracy w całym kraju i mówi o zasadach

King kong i e. T. W reklamach volkswagena

King Kong i E.T. w reklamach Volkswagena