W czerwcu pisaliśmy o premierze piwa, które powstało w wyniku kooperacji studia kreatywnego
NOMONO i Browaru Solipiwko. Współpraca spodobała się na tyle, że w niespełna pół roku mamy
kolejne piwo o nazwie NOMONO, tym razem w nowym stylu.
Kolorowa etykieta, nawiązująca barwą do łowickich kraszanek, przykuwa wzrok na półce. Ilustracja
jest niebanalna a jednocześnie czuć związek z NOMONO vol 1 i rękę grafików z wrocławskiego studia.
Mimo, że odpowiadają za branding wielu browarów rzemieślniczych, tj: Birbant, Baba Jaga, Szpunt,
Brodacz czy Nepomucen – nadal zaskakują oryginalnością i świeżym podejściem do każdego tematu.
A wracając do samego piwa, nad którym praca przebiegała w ścisłej kooperacji z browarem – tym
razem mamy polskie chmiele w natarciu: Iunga, Marynka, Sybilla, Puławski i Lubelski. Do tego skórka
bergamotki i … nie pozostaje nic innego jak spróbować Polish IPA. I poznać jej twórców. Będzie ku
temu okazja już w najbliższy piątek, 05.02, we wrocławskiej Szynkarni.