w

Nowa kampania Audioteka

Audioteka nowa kampania

8 marca miała miejsce premiera nowego spotu reklamowego Audioteki. Krótki klip zabiera widza w animowaną podróż przez historie i gatunki, które można poznać dzięki produkcjom dostępnym w katalogu marki.

Audioteka nowa kampania

Przewodnikami po świecie dobrze opowiedzianych historii są: Krystyna Czubówna, Krzysztof Gosztyła i Mariusz Bonaszewski. Za przygotowanie koncepcji odpowiada duet kreatywny Nowakowski/Przerwa, a produkcją zajęło się warszawskie studio Badi-Badi.

 

Wieloświaty są obecnie jednym z najczęściej pojawiających się motywów w popkulturze. Teorię tę znają doskonale fani literatury Rogera Zelazny’ego czy Terry’ego Pratchetta, a o jej rosnącej popularności może świadczyć powodzenie seriali Dark czy Rick i Morty, a także 11 oscarowych nominacji dla filmu Wszystko wszędzie naraz. Wieloświaty są również najlepszym sposobem na pokazanie kilkunastu tysięcy produkcji dostępnych w bibliotece Audioteki, która w nowym spocie odkrywa część czekających na słuchaczy doświadczeń.

– Zależało nam na tym, aby klip w oryginalny i nieoczywisty sposób pokazywał całe spektrum gatunków i opowieści Audioteki. Koncepcja przygotowana przez Marcina Nowakowskiego i Dominika Przerwę, pełna gatunkowych nawiązań, symboli i dynamiki, w idealny sposób obrazuje cały wachlarz historii, które czekają na naszych użytkowników – komentuje Monika Bazdyga, Head of Marketing w Audiotece.

– W nowej kampanii, którą z ogromną przyjemnością przygotowaliśmy dla Audioteki, postawiliśmy na skojarzenie doświadczenia marki z podróżą, ale to dość nietypowe doświadczenie, bo zamiast przez świat, podróżujemy przez całą masę różnych światów. „Multiwersum Audioteki” to przestrzeń, w której wydarzyć się może absolutnie wszystko. Z łatwością wskakujemy w kolejne historie, żonglując gatunkami w zależności od naszego nastroju. Każdy znajdzie tu jakiś swój świat i powód do odwiedzenia kolejnego. Wszystkim podróżnikom życzymy niezapomnianych doznań – dodaje Marcin Nowakowski, współautor koncepcji spotu.

Kampania wideo to nie jedyna nowość zaplanowana przez Audiotekę na ten rok. Oprócz premier nowych superprodukcji audio i podcastów prowadzonych przez cenionych specjalistów w swoich dziedzinach, serwis pracuje również nad usprawnieniami zwiększającymi komfort korzystania z aplikacji i strony WWW.

Karolina studzińska

Karolina Studzińska nową Client Service Manager w Green Parrot

Walka o subskrybentów

Zacięta (i kosztowna) walka o subskrybentów