w

Karolina Studzińska nową Client Service Manager w Green Parrot

Karolina studzińska

Karolina Studzińska dołącza do agencji marketingowej Green Parrot jako Client Service Manager. Wcześniej zdobywała doświadczenie m.in. w .bringMore Advertising i 19 Południku.

Karolina studzińska

Karolina Studzińska od 7 lat jest związana ze światem marketingu. Jest absolwentką komunikacji społecznej i dziennikarstwa na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach i studiów podyplomowych o content marketingu na SWPS.

W poprzednich agencjach odpowiadała za budowanie relacji z kluczowymi klientami, kompleksowe zarządzanie ich projektami i realizację kampanii reklamowych 360°. Jej najważniejsze współprace to Dan Cake, Ministerstwo Rozwoju, Colliers czy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

W Green Parrot Karolina Studzińska będzie odpowiadać za zaprojektowanie, wdrożenie i uprocesowienie nowych standardów obsługi klientów agencji, a także rozwój i edukację działu client service.

Kampania społeczna #loteriaprocenta pod hasłem „pomagamy, wspieramy, wygrywamy”

Kampania społeczna #LoteriaProcenta pod hasłem „Pomagamy, wspieramy, wygrywamy”

Audioteka nowa kampania

Nowa kampania Audioteka