w ,

Nowa świąteczna kampania marki LEGO® celebruje nieograniczoną kreatywność dziecięcej wyobraźni

lego

Grupa LEGO rozpoczęła nową kampanię, która celebruje magię i kreatywny potencjał dziecięcej wyobraźni w okresie świątecznym. Tegoroczna kampania świąteczna pokazuje, jak zabawa klockami LEGO® pomaga uwolnić kreatywność dzieci, które budują, burzą i przebudowują świat wokół siebie na lepsze.

Bohater filmu reklamowego zabiera widzów w czarującą podróż przez nieograniczoną wyobraźnię dzieci, które wykorzystują zabawę do łączenia ludzi i pokonywania wyzwań. Każda postać, zwierzę i pojazd w tej kolorowej przygodzie zostały zbudowane z klocków LEGO System in Play.

W filmie, w którym pojawia się przerobiona wersja klasyka popu „Don’t Stop Me Now” zespołu Queen widzimy gigantyczne pszczoły odstraszające szturmowców z LEGO Star Wars™, smoka gaszącego pożar rozpylając wodę zamiast płomieni oraz kaktusy, które otrzymują wspaniałe kurtki z płytek LEGO, aby mogły przytulić się do balonowych psich przyjaciół. Aby ułatwić osobom planującym prezenty znalezienie produktów LEGO, które inspirują dzieci w filmie, w sklepach znajdą się dedykowane materiały reklamowe. 

Nowa świąteczna kampania marki LEGO® celebruje nieograniczoną kreatywność dziecięcej wyobraźni lego

Opracowana przez zespół kreatywny agencji LEGO, w pełni zintegrowana globalna kampania będzie prowadzona w różnych kanałach takich jak: telewizja, digital, serwisy społecznościowe, e-commerce, a także w sklepach LEGO. Film został stworzony przez wielokrotnie nagradzany zespół, w tym wyreżyserowany przez grupę filmowców TRAKTOR, wyprodukowany przez Stink Paris i MPC, odpowiedzialnych za post-produkcję.

Julia Goldin, dyrektor ds. produktów i marketingu w Grupie LEGO, powiedziała: „Jak wszystko, co robimy, ta kampania jest inspirowana przez dzieci, których niezwykła wyobraźnia pokazuje nam, że świat jest pełen możliwości. Niezależnie od pasji dziecka – czy są to pojazdy, zwierzęta, superbohaterowie, sztuka, rzemiosło, czy coś zupełnie innego – dzięki zabawie klockami LEGO mogą one odkrywać i przebudowywać otaczający je świat, rozwijając jednocześnie umiejętności takie jak kreatywna odporność, komunikacja i pewność siebie, której potrzebują, aby w nim prosperować.”

W ramach akcji świątecznej Grupa LEGO stworzyła również dwa zestawy, które umożliwiają przebudowę dzięki instrukcji. Każdy z nich został zaprojektowany tak, aby pomóc dzieciom i rodzicom przekształcić istniejące budowle w zupełnie inne kreacje i pokazać nieskończone możliwości przebudowy w LEGO System in Play. Magiczny wóz LEGO® Friends (41688) zmienia się w elektryczny samochód sportowy, a zestaw LEGO® Technic™ Monster Jam Digger Pullback staje się bojowym samolotem pirackim. Instrukcje dotyczące obu zestawów dostępne są na stronie LEGO. com/RebuildtheWorld.

Równolegle z kampanią świąteczną prowadzona jest coroczna inicjatywa LEGO Group #BuildToGive. Już piąty rok z rzędu akcja #BuildtoGive będzie zachęcać rodziny do spotkań i kreatywnego korzystania z klocków LEGO, aby pomóc potrzebującym dzieciom. Za każdą zbudowaną gwiazdkę i udostępnioną w mediach społecznościowych lub w serwisie LEGO Life z hashtagiem #BuildToGive przed końcem grudnia, Grupa LEGO przekaże zestawy LEGO dzieciom w potrzebie. Dzięki czemu nawet 1,5 miliona dzieci ze szpitali, domów dziecka i ubogich rodzin znajdujących się w trudnej sytuacji będzie miało okazję do zabawy podczas tegorocznych Świąt. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź stronę: LEGO. com/BuildToGive.

Nowa kampania świąteczna i inicjatywa #BuildToGive są częściami platformy Rebuild the World Grupy LEGO, która celebruje kreatywność dzieci, inspiruje je do wyobrażania sobie lepszego świata oraz pokazuje, jak zabawa klockami LEGO pomaga rozwijać im ważne umiejętności na całe życie. Więcej informacji znajduje się na stronie: LEGO. com/RebuildtheWorld

 

W związku z aktywacją #BuildtoGive 2021 Holiday, Grupa LEGO przekaże jeden zestaw LEGO® na cele charytatywne za każdą gwiazdę, która zostanie zbudowana z klocków LEGO i udostępniona w mediach społecznościowych z #BuildtoGive. Dzieci poniżej 13 roku życia muszą uzyskać zgodę rodziców na publikowanie w mediach społecznościowych. Całkowita roczna darowizna nie może przekroczyć 1 500 000 zestawów LEGO o łącznej wartości 15 000 000 USD.

Twórcy kampanii

Agencja LEGO

Vice President LEGO Agency: Rasmus Juel Mygind
Head of Creation: Peter Johnson
Global Creative Lead: Lucas Reynoso Vizcaino
Global Creative Team: Leah Mababangloob, Gonzalo Torres, Carlos Ramas, Martin Rathschau, and Lucas Reynoso Vizcaino.
Sr. Global Communication Partner: Melanie Cumbo

Global Brand Strategist: Kevin Mercer

Global Communication Strategist: Ben Campbell
Global Project Manager: Malene Kallestrup
Head of Production: Charlie Cooper Henniker
Senior Lead Producer: Michael Toft Adelholm and Uffe Bryld
Senior Film production Manager: Mette Søgaard Lorenzen
Post Production Manager: Lene Williams
Sr. Content Planner: Kenneth Sanchez
Brand Global Marketing Development Team: Alero Akuya, Charlotte Lor, Lauren Charman and Victoria McElhinney 

Partnerzy zewnętrzni

Directors: TRAKTOR

Production Company: Stink Paris

Executive Producer: Vincent Rivier and Helene Segol

Traktor Producer: Richard Ulfvengren

Service Company: 247xRadioaktive -Monika Urbańska, Maria Mazurczak and Anita Kozłowska

Cinematographer: Matyas Erdely

Production Designer: Agustin Moreaux

Art Director: Paweł Dąbrowski

Costume Designer: Pati Fitzet

Post Production: MPC – Anandi Peiris, Solomon Tiigah, Fabian Frank, Kamen Markov and Jean-Clement Soret

Edit: Final Cut – Ryan Beck

Music: Finger Music – Clare McGrath and Craig Brown

Sound Design: Machine – Matej Oreskovic, Ghazal Zargar Elahi, Alex Bingham and Ben Gulvin

O Grupie LEGO

Misją Grupy LEGO jest inspirowanie i rozwijanie przyszłych projektantów i konstruktorów poprzez zabawę. System zabawy LEGO, którego fundamentem są klocki LEGO, pozwala dzieciom i fanom budować i przebudowywać wszystko to, co potrafią sobie wyobrazić. 

Grupa LEGO została założona w Billund w Danii w 1932r. przez Olego Kirka Kristiansena. Nazwa firmy pochodzi od dwóch duńskich słów LEg GOdt, które oznaczają „baw się dobrze”. Dzisiaj Grupa LEGO wciąż jest przedsiębiorstwem rodzinnym z siedzibą w Billund, ale jej produkty są sprzedawane w ponad 130 krajach świata. 

Więcej informacji jest dostępnych na stronie: www.LEGO.com.


  1. Grupa LEGO otworzyła swój trzeci sklep w Polsce – teraz we Wrocławiu
  2. Dziewczynki mogą wszystko x LEGO

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

agencja social media

Czym jest agencja social media?

BitBay zmienia nazwę na Zonda

BitBay zmienia nazwę na Zonda