Prostota. Szlachetne linie. Oszałamiający zapach perfum i dżinsy, perfekcyjnie uwypuklające piękno sylwetki.
Któż nie chciałby zostać twarzą tak rozpoznawalnej marki, jak Calvin Klein? Chyba tylko zgorzkniały frustrat, nie potrafiący dostrzec piękna w dyskretnym luksusie. Ponury, zapuszczony mężczyzna, ubierany przez nienawidzącą go żonę, z kosmetyków wierzący jedynie w mydło. Ktoś taki, jak… Louis CK.
Jeden z najlepszych współczesnych amerykańskich komików, uznawany przez wielu z najlepszego z przedstawiciela klasycznego stand-upu, stał się bohaterem mash-upowego żartu, przygotowanego przez Refinery29.
Zestawienie charakterystycznej, zaniedbanej sylwetki komika i jego twarzy z minimalistyczną estetyką perfum Kleina, a także wykorzystanie podobieństwa inicjałów, doskonale oddaje kontrast pomiędzy nierealnością świata wyfotoszopowanych modeli i modelek i rzeczywistością ewentualnych nabywców produktu.
Żartobliwa kampania składa się jak na razie z kilku plakatów i fałszywych bilbordów, autorzy nie wykluczają jednak jej dalszego rozwoju.