w

Kampania społeczna Orange – wspieranie uczciwych praktyk sprzedażowych

Kampania społeczna orange - wspieranie uczciwych praktyk sprzedażowych

Duży plus dla Orange.  Agencja Publicis przygotowała dla Orange, operatora między innymi sieci telefonii stacjonarnej, kampanię społeczną z udziałem Krystyny Loski. Kampania skierowana jest do klientów Telekomunikacji Polskiej.

 

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=a8zE25AIRKk[/youtube]

 

Zmiana marki TP na Orange spowodowała, że niektórzy klienci TP mogli poczuć się zdezorientowani, ponieważ nie wiedzieli, czy w związku z tym powinni podpisywać nową umowę. Sytuację taką mogą wykorzystywać nieuczciwi sprzedawcy usług telekomunikacyjnych. O „telekomunikacyjnych” oszustach było bardzo głośno w ostatnich miesiącach i Orange zdecydowało się coś z tym zrobić.

Kampania informuje klientów TP, że nie trzeba podpisywać nowych umów, a jeśli kontaktowali się z nimi nieuczciwi sprzedawcy lub padli ofiarą oszustwa, mogą to zgłosić pod bezpłatnym numerem infolinii 800 500 005.

Działania komunikacyjne będą prowadzone w telewizji. Ich adresatem są przede wszystkim osoby starsze. Spot telewizyjny zobaczą widzowie stacji takich, jak: TVP, TVN, Polsat, TV TRWAM.


źródło: publicis.pl

Telefon nie służy do dzwonienia

Kleopatra i król artur powracają

Kleopatra i Król Artur powracają