Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

oS3 pracuje dla marki Lipton

Agencja oS3 wygrała przetarg na przygotowanie strategii komunikacji i platformy kreatywnej dla marki Lipton Unilever na najbliższe trzy lata. Obecne działania obejmują kraje Bałtyckie i potrwają do końca 2020 roku.

Lipton to nowy Klient oS3 i kolejny po marce Kasia z portfolio firmy Unilever. Lokalna kampania obejmie Litwę, Łotwę i Estonię.

– Pomimo zwiększonej łączności cyfrowej z innymi ludźmi, badania pokazują, że wskaźniki samotności podwoiły się od lat 80. Głębsze relacje zastąpiła szybkość i wygoda – tłumaczy Bartosz Gąsiorowski, Strategy Director w oS3. – W kampanii zachęcamy do tego, by upewnić się, że wiemy co tak naprawdę słychać u naszych bliskich. Bo czasami nasze postrzeganie może mieć niewiele wspólnego z rzeczywistością. Marka Lipton ma tu również swoją rolę. To właśnie przy herbacie rozmawiamy często głębiej i prawdziwiej.

Kampania, która właśnie wystartowała przebiega pod hasłem: „Be sure to know what’s really up” i potrwa do końca 2020 roku. Opracowana przez oS3 strategia obejmuje najbliższe trzy lata prowadzenia brandu w krajach Bałtyckich i otwiera możliwość dalszej współpracy pomiędzy agencją, a marka Lipton.
W kampanii została wykorzystana telewizja, outdoor oraz digital. Spot został wyprodukowany z domem produkcyjnym PAPAYA.

 

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Dodaj komentarz