Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

#mamswójstyl. Nowa kampania Allegro od 180heartbeats + JUNG v. MATT i F25

“Ty masz swój styl, my mamy całą resztę” pod tym hasłem 180heartbeats + JUNG v. MATT i F25 przygotowały modową kampanię dla Allegro, której centralnym elementem był modowy event w Domu Towarowym Bracia Jabłkowscy. Podczas eventu nakręcone zostały telewizyjne spoty, emitowane od 15 kwietnia w największych kanałach.

Modowa kampania dla Allegro obejmuje telewizję, prasę, internet, social media i dwa eventy. Pierwszym etapem kampanii był konkurs na stronie mamswojstyl.pl, w którym można było wygrać własny pokaz mody albo jedną z 1200 wejściówek na to wydarzenie. Zadaniem uczestników było stworzenie stylizacji z puli produktów Strefy marek Allegro. Następnie modowi eksperci, Paula Jagodzińska – Beauty.Fashion.Shopping oraz Kamil Pawelski, czyli Ekskluzywny Menel wybrali zestawy, które ich zdaniem najlepiej wyrażały indywidualny styl uczestników.

Piątka autorów najlepszych stylizacji została zaproszona w roli projektantów mody na pokaz Allegro, który odbył się 23.03 w Warszawie w Domu Towarowym Bracia Jabłkowscy. Wydarzenie transmitowane było na żywo na kanale Allegro na Facebooku. Podczas eventu zrealizowane zostały trzy wersje reklam, które obecnie można zobaczyć w największych stacjach telewizyjnych.

czytaj:   Kampania „OBI, bo warto” od 180heartbeats + JUNG v MATT

„Spoty to połączenie zdjęć reżyserowanych jak na klasycznym planie filmowym z obserwacją prawdziwego pokazu. Od strony filmowej bardzo duże i ciekawe przedsięwzięcie angażujące wiele środków filmowego wyrazu” – opowiada Marcin Dworucha, Managing Director F25.

„Z uwagi na to, że zdjęcia odbywały się podczas pokazu mody musieliśmy dostosować naszą historię, scenografię jak i sposób realizacji do zastanych warunków – mówi Szymon Pawlik, reżyser z Platige Image. – Na planie używaliśmy więc trzech kamer po to by wyłapać wszystkie niuanse, spontaniczne reakcje i zachowania, istotne dla stworzenia dokumentalnego charakteru każdego z trzech filmów. Dzięki temu udało się stworzyć lekkie, dynamiczne spoty wizerunkowe promujące Strefę marek Allegro.” – opowiada o zdjęciach Szymon Pawlik

czytaj:   Trzy powody, dla których coraz więcej firm sięga po AdWords w kampaniach rekrutacyjnych

Kolejny pokaz odbędzie się już 11 maja w Centrum Stocznia Gdańska. Podobnie jak przy poprzednim warszawskim evencie, użytkownicy, którzy stworzą najlepsze stylizacje na mamswojstyl.pl będą mieli szansę zostać współtwórcami pokazu i wcielić się w rolę stylistów. Pod koniec pokazu wyjdą na wybieg jak prawdziwi designerzy.

W ramach drugiego etapu kampanii na stronie mamswojstyl.pl ruszył Kreator lookbooków. Każdy może wybrać produkt, który najlepiej wyraża jego styl, a jeden z modowych doradców – Paula Jagodzińska lub Kamil Pawelski dobierają do niego resztę stylizacji, prezentując kilka wariantów. Użytkownik dostaje wygenerowaną stylizację i zostaje przekierowany do ofert z danymi ubraniami i dodatkami na Allegro.

Aktywację #mamswojstyl na wszystkich swoich kanałach (Facebooku, Instagramie i blogach) wspierają modowi blogerzy: Ekskluzywny Menel (http://www.ekskluzywnymenel.com), Beauty.Fashion.Shopping (http://beauty-fashion-shopping.pl), So In Carmel (http://www.soincarmel.com), Kapuczina (http://kapuczina.com) oraz WildFOX7 (http://wildfox7.blogspot.com).

czytaj:   Millenialsi w branży IT – wyzwanie, które zmienia firmę

Za kreację i realizację kampanii #mamswójstyl odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT, produkcję sesji zdjęciowej i spotu telewizyjnego przygotował dom produkcyjny F25, autorem zdjęć sesji jest Konrad Ćwik, stylizacji Marcin Żak. Scenografię sesji i pokazów przygotował Witalis. Zdjęcia do spotu video zrealizował Kajetan Plis, a wyreżyserował Szymon Pawlik z Platige Image, które też odpowiada za postprodukcję spotu. Zakupem mediów zajął się Universal McCann.

“W kampanii wybrzmiewa przekaz wręcz edukacyjny. Mówimy, że kluczem do oryginalnej stylizacji jest kompozycja ciekawie dobranych elementów. Z Allegro często korzystają profesjonalni styliści, ponieważ jest tam praktycznie wszystko. Dlaczego i my, zwykli ludzie nie mielibyśmy tak robić?” – powiedział Mikołaj Sadowski, dyrektor kreatywny i założyciel 180heartbeats + JUNG v. MATT.

[podobne_agencja]