w

Podsumowanie kampanii Kolorowa Polska – Dekoral Fashion

Podsumowanie kampanii kolorowa polska – dekoral fashion

Dekoral Fashion wystartowało w lutym tego roku z kampanią promocyjną – Kolorowa Polska. Celem było przeprowadzenie badania preferencji kolorystycznych wśród osób z wykształceniem wyższym w wieku 25-50 lat. Wyniki zostały opublikowane w raporcie na stronie Kolorowej Polski oraz w publikacji „Kolory” wydanej pod patronatem Czterech Kątów, wydawnictwa Agora.

Kampania już została doceniona przez branżę. Walczy o nagrody w konkursie Złote Spinacze 2014 (gdzie otrzymała nominacje w kategoriach: PR produktu i przemysł) oraz w MixxAwards 2014 (kategoria: Kampania Wizerunkowa i Strona Brandowa).

Opublikowany raport stanowi podsumowanie akcji badawczej. Informacje na temat tego, jakie kolory lubią Polacy zbierane były za pomocą ankiet realizowanych w internecie i na ulicach polskich miast. Rejestrowane były również kliknięcia w banery i dane demograficzne. Wszystkie te wiadomości zostały przekazane do centralnej bazy i były dynamicznie aktualizowane na stronie Kolorowa Polska. Na bieżąco można było zatem śledzić, które kolory zachwycają mieszkańców naszego kraju i od czego to zależy.

Kampania w liczbach:

1 000 000 obejrzeń materiałów video,

150 000 odwiedzin strony www,

30 000 kliknięć w banery,

ponad 6000 przebadanych uczestników podczas ambientu w Warszawie i Wrocławiu,

prawie 3000 wypełnionych ankiet,

1300 udostępnień strony w mediach społecznościowych,

ponad 300 publikacji w mediach o akcji.

Raport jest bezpłatny i ogólnodostępny pod linkiem: http://kolorowapolska.pl/aktualnosci.php?n=3

Dane przedstawione w raporcie są podzielone według wieku, zawodu i miejsca zamieszkania. Udało się uzyskać odpowiedzi na takie pytania, jak: jaki kolor chciałby mieć w domu 30-letni mieszkaniec Podkarpacia? Jakie barwy szpilek marzą się włocławskim singielkom?

Kampania Kolorowa Polska jest autorskim pomysłem agencji Biuro Podróży Reklamy, która odpowiada za cały projekt, w tym: koncepcję, strategię, kreację, zakup mediów w obszarach online i offline. Kampania ze strony klienta jest nadzorowana przez Wojciecha Kapelusza, online marketing managera, a ze strony agencji prowadzona przez Macieja Mazura, project managera oraz Roberta Sosnowskiego, managing directora.

Źródło: mat.pras.

Poświęcanie się jest trendy

Poświęcanie się jest trendy

Nowy kongres online marketing 2014/2015: marketingowy know-how na 2015 rok

Nowy Kongres Online Marketing 2014/2015: Marketingowy know-how na 2015 rok