w

Polska agencja dla Obamy? Dlaczego nie?

Ethan Bloch

Polska agencja 6ix zgłosiła się do sztabu Baracka Obamy z własnym pomysłem na kampanię prezydencką. Sam pomysł skontaktowania się ze sztabem Obamy jest interesujący i dość…abstrakcyjny.

Jak powiedział nam Paweł Kasprzak z NuOrder sam pomysł urodził się w trakcie zbyt długiej burzy mózgów. I w ten właśnie sposób ktoś rzucił hasło:  „tak, równie dobrze moglibyśmy poprowadzić kampanię dla Obamy”…

Jak pomyśleli, tak zrobili. 6ix WoMM & Social Media we współpracy z partnerem działającym w ramach NuOrder Group,agencją E_misja Interactive 360 przygotowała ofertę oraz strategię działań marketingowych wspierających kampanię prezydencką Baracka Obamy w internecie.

Agencja zaproponowała przeprowadzenie szeroko zakrojonej kampanii informacyjnej skierowanej do 10 milionowej grupy amerykańskiej polonii w dużym stopniu zamieszkującej tzw. Swing States – stany, w których zwykle rozstrzygają się wyniki wyborów prezydenckich. Założonym celem było dostarczenie polsko-amerykańskim wyborcom rzetelnych informacji na temat planowanej polityki Partii Demokratycznej wobec amerykańskiej polonii oraz zwiększenie frekwencji wyborczej wśród tej grupy.

mid1

Jak skomentował Michał Siejak, CEO NuOrder Group „Aagencja 6ix WoMM & Social Media nie poprowadzi kampanii informacyjnej dla Baracka Obamy. – Jest to dla nas ogromne zaskoczenie  ;)”

“We thank you for your interest in President Obama’s re-election, and appreciate your quest to help.”- odpisała w odmowie Ann Marie Habershaw, Chief Operating Officer organizacji “Obama for America”.

6ix
źródło: 6ix.pl

Będąc o włos od zrealizowania agencyjnego American Dream zespół 6ix WoMM & Social zamierza w niedalekiej przyszłości zaproponować swoje usługi m.in. Angeli Merkel, Nicolasowi Sarkozy i Brytyjskiej rodzinie królewskiej.

Niemniej sam pomysł naprawdę wart odnotowania – przynajmniej w kontekście PR.

Ciekawi jesteśmy też jak zareagowałaby Agencja, gdyby została poproszona o wdrożenie kampanii?  🙂



Źródło: 6ix.pl

pan04

Wszystkie odcienie piękna – kampania Pantone

search

Nie tylko Google? Analiza rynku wyszukiwarek