Polska agencja 6ix zgłosiła się do sztabu Baracka Obamy z własnym pomysłem na kampanię prezydencką. Sam pomysł skontaktowania się ze sztabem Obamy jest interesujący i dość…abstrakcyjny.
Jak powiedział nam Paweł Kasprzak z NuOrder sam pomysł urodził się w trakcie zbyt długiej burzy mózgów. I w ten właśnie sposób ktoś rzucił hasło: „tak, równie dobrze moglibyśmy poprowadzić kampanię dla Obamy”…
Jak pomyśleli, tak zrobili. 6ix WoMM & Social Media we współpracy z partnerem działającym w ramach NuOrder Group,agencją E_misja Interactive 360 przygotowała ofertę oraz strategię działań marketingowych wspierających kampanię prezydencką Baracka Obamy w internecie.
Agencja zaproponowała przeprowadzenie szeroko zakrojonej kampanii informacyjnej skierowanej do 10 milionowej grupy amerykańskiej polonii w dużym stopniu zamieszkującej tzw. Swing States – stany, w których zwykle rozstrzygają się wyniki wyborów prezydenckich. Założonym celem było dostarczenie polsko-amerykańskim wyborcom rzetelnych informacji na temat planowanej polityki Partii Demokratycznej wobec amerykańskiej polonii oraz zwiększenie frekwencji wyborczej wśród tej grupy.
Jak skomentował Michał Siejak, CEO NuOrder Group „Aagencja 6ix WoMM & Social Media nie poprowadzi kampanii informacyjnej dla Baracka Obamy. – Jest to dla nas ogromne zaskoczenie ;)”
“We thank you for your interest in President Obama’s re-election, and appreciate your quest to help.”- odpisała w odmowie Ann Marie Habershaw, Chief Operating Officer organizacji “Obama for America”.
Będąc o włos od zrealizowania agencyjnego American Dream zespół 6ix WoMM & Social zamierza w niedalekiej przyszłości zaproponować swoje usługi m.in. Angeli Merkel, Nicolasowi Sarkozy i Brytyjskiej rodzinie królewskiej.
Niemniej sam pomysł naprawdę wart odnotowania – przynajmniej w kontekście PR.
Ciekawi jesteśmy też jak zareagowałaby Agencja, gdyby została poproszona o wdrożenie kampanii? 🙂
Źródło: 6ix.pl