Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Powstała agencja wspierająca polskie e-commerce w sprzedaży na Amazonie

amazon

Wystartowała agencja adsONE, która oferuje budowę sprzedaży na globalnych platformach marketplace takich jak: Amazon, ebay czy OZON. Jej założycielami są Paweł Mazurek (Country Manager Data Insight), Michał Michałowski (Senior Partner KDK Sp. z o.o.) oraz Grzegorz Kowalski (Managing Director 360 LAB).

Agencja adsONE wspiera polskie e-commerce w opracowaniu strategii sprzedaży na największych platformach e-commerce takich jak: Amazon, ebay, OZON, Rakuten, Mercadolibre, JD.com, Yandex czy Allegro.

58% światowej sprzedaży online odbywa się na 100 największych marketplace’ach, a jej łączna wartość to 2,03 kwintyliona dolarów USA.  Dzięki sprzedaży swoich towarów przez platformy takie jak AMAZON czy OZON, polskie sklepy internetowe otrzymują dostęp do rynków na całym świecie. W obecnej sytuacji to dobry kierunek na zwiększenie sprzedaży, a co za tym idzie przychodów – podkreśla Paweł Mazurek, CMO adsONE.

Współpraca podzielona jest na część analityczną i sprzedażową. W pierwszej z nich agencja analizuje kierunki rozwoju, rynki ekspansji oraz grupę docelową. Na tej  podstawie sugeruje platformy, z którymi warto nawiązać współpracę. W kolejnym kroku agencja przeprowadza cały proces integracji z wybraną platformą od podpisania umowy, aż po prezentację produktów. W części sprzedażowej adsONE dba o zwiększenie wolumenu sprzedaży za pomocą obecnych na danej platformie systemów reklamowych. Umiejętne i poparte wieloletnim doświadczeniem prowadzenie kampanii z wykorzystaniem tych narzędzi powoduje, czasem nawet kilkunastokrotny wzrost obrotów u naszych klientów – mówi Grzegorz Kowalski, CTO adsONE.

Widzimy ogromny potencjał w globalnej ekspansji polskich producentów. Dlatego połączyliśmy nasze doświadczenie w sprzedaży i marketingu, aby stworzyć usługę, ułatwiającą im eksport produktów na rynki zagraniczne. Cele są dwa: rozwój nowych rynków zbytu i zwiększenie przychodów – mówi Michał Michałowski, CCO adsONE.

adsONE tworzą Paweł Mazurek (CMO), Michał Michałowski (CCO) i Grzegorz Kowalski (CTO). Paweł Mazurek ma 16-letnie doświadczenia w promowaniu polskich spółek w całym regionie EMEA, jest także szefem grupy merytorycznej w Polskiej Izbie Gospodarki Elektronicznej. Michał Michałowski ma 12 lat doświadczenia w zarządzaniu marketingiem i reklamą. Doświadczenie zdobywał w pracy dla wielu polskich spółek. Grzegorz Kowalski od 10 lat zajmuje się realizowaniem kampanii internetowych ukierunkowanych na sprzedaż (certyfikaty Google, Amazon).   

 

Dodaj komentarz