Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Powstała agencja wspierająca polskie e-commerce w sprzedaży na Amazonie

amazon

Wystartowała agencja adsONE, która oferuje budowę sprzedaży na globalnych platformach marketplace takich jak: Amazon, ebay czy OZON. Jej założycielami są Paweł Mazurek (Country Manager Data Insight), Michał Michałowski (Senior Partner KDK Sp. z o.o.) oraz Grzegorz Kowalski (Managing Director 360 LAB).

Agencja adsONE wspiera polskie e-commerce w opracowaniu strategii sprzedaży na największych platformach e-commerce takich jak: Amazon, ebay, OZON, Rakuten, Mercadolibre, JD.com, Yandex czy Allegro.

58% światowej sprzedaży online odbywa się na 100 największych marketplace’ach, a jej łączna wartość to 2,03 kwintyliona dolarów USA.  Dzięki sprzedaży swoich towarów przez platformy takie jak AMAZON czy OZON, polskie sklepy internetowe otrzymują dostęp do rynków na całym świecie. W obecnej sytuacji to dobry kierunek na zwiększenie sprzedaży, a co za tym idzie przychodów – podkreśla Paweł Mazurek, CMO adsONE.

Współpraca podzielona jest na część analityczną i sprzedażową. W pierwszej z nich agencja analizuje kierunki rozwoju, rynki ekspansji oraz grupę docelową. Na tej  podstawie sugeruje platformy, z którymi warto nawiązać współpracę. W kolejnym kroku agencja przeprowadza cały proces integracji z wybraną platformą od podpisania umowy, aż po prezentację produktów. W części sprzedażowej adsONE dba o zwiększenie wolumenu sprzedaży za pomocą obecnych na danej platformie systemów reklamowych. Umiejętne i poparte wieloletnim doświadczeniem prowadzenie kampanii z wykorzystaniem tych narzędzi powoduje, czasem nawet kilkunastokrotny wzrost obrotów u naszych klientów – mówi Grzegorz Kowalski, CTO adsONE.

Widzimy ogromny potencjał w globalnej ekspansji polskich producentów. Dlatego połączyliśmy nasze doświadczenie w sprzedaży i marketingu, aby stworzyć usługę, ułatwiającą im eksport produktów na rynki zagraniczne. Cele są dwa: rozwój nowych rynków zbytu i zwiększenie przychodów – mówi Michał Michałowski, CCO adsONE.

adsONE tworzą Paweł Mazurek (CMO), Michał Michałowski (CCO) i Grzegorz Kowalski (CTO). Paweł Mazurek ma 16-letnie doświadczenia w promowaniu polskich spółek w całym regionie EMEA, jest także szefem grupy merytorycznej w Polskiej Izbie Gospodarki Elektronicznej. Michał Michałowski ma 12 lat doświadczenia w zarządzaniu marketingiem i reklamą. Doświadczenie zdobywał w pracy dla wielu polskich spółek. Grzegorz Kowalski od 10 lat zajmuje się realizowaniem kampanii internetowych ukierunkowanych na sprzedaż (certyfikaty Google, Amazon).   

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *