Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Problemy w e-commerce. Jak je rozwiązać?

e-commerce streamsoft

Czy Twój sklep internetowy nadąża z przetwarzaniem dużej ilości zamówień? Może masz trudności z powiązaniem płatności z danym zleceniem? Przytrafiają się zwroty związane z błędami ze strony Twoich pracowników? Klienci narzekają na długą realizację zamówienia? Kto lub co usprawni procesy back-office? Odpowiadamy!

Naprawa od podstaw

Jeśli spotykasz się z powyższymi problemami, warto rozważyć inwestycję w system ERP, który jest w stanie zintegrować informacje, docierające do Twojego e-commerce. Uszereguje on zamówienia, połączy wpłaty do konkretnych zleceń, zaplanuje wysyłkę i „zaopiekuje się” klientem, informując go o etapach realizacji zamówienia.

Potrzebujesz narzędzia, które ułatwi Ci szybką obsługę klienta. Na tym Ci pewnie najbardziej zależy, prawda? Dlatego odpowiedzią na problemy sklepu internetowego jest system ERP obsługujący cały back-office zintegrowany z frontem.

Lekarstwo na kłopoty w e-sklepie

Jako mózg wszystkich operacji system ERP przyśpiesza realizację zamówień. Integralność z platformami sprzedażowymi i aukcyjnymi, formami płatności i kurierami optymalizuje działania sprzedażowe i transakcje powiązane. System ERP Streamsoft Verto jest dedykowany branży e-commerce oraz retail, co łącznie tworzy strategię omnichannel. Dzięki integracjom z narzędziami magazynowymi, tj. sortowniki, skanery, automatyzuje proces kolektowania zamówień, ich weryfikacji, a następnie pakowania i wysyłki. Tym samym minimalizuje ewentualne pomyłki pracowników. System działa w trybie rzeczywistym, więc proces wymiany informacji odbywa się na bieżąco.

Dbałość o klienta

Użytkownik, zalogowany, czy nie, jest najważniejszy dla e-commerce. Zamówienie internetowe wymusza podanie danych w postaci adresu e-mail, danych osobowych, adresu dostawy. Zabezpieczenie tych informacji to podstawa w świetle przepisów RODO. Takie informacje zbierane przez ERP można usystematyzować i w przypadku stałych klientów, na podstawie historii zamówień (i ewentualnych zwrotów lub reklamacji) wyłania się obraz konsumenta, któremu możemy zaproponować konkretną ofertę.

Zapewnienie pozytywnych doświadczeń

Takie informacje mogą być także niezbędne do podjęcia działań marketingowych i pomagać w budowaniu CX (customer experience), poprzez automatyczne informowanie klienta o tym, co się aktualnie dzieje z jego zamówieniem. Jest to podstawa w zachowaniu dobrych relacji z klientem i pokazaniu mu, że nam na nim zależy.

Integracje systemów i aplikacji ze Streamsoft Verto mogą otworzyć e-commerce na większą wydajność w obsłudze zamówień, szybszą realizację zakupów i reakcję na pomyłki. To system szyty na miarę Twojego e-commerce, któremu warto się przyjrzeć.

 

Dodaj komentarz