Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Projekt Roku 2013 dla Redkroft

Projekt realizowany przez warszawskie studio brandingowe Redkroft otrzymał nagrodę Projekt Roku 2013 w kategorii „Branding”. Uroczyste wręczenie nagród odbyło się z końcem grudnia.

Konkurs Projekt Roku organizowany przez Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej, ma na celu pokazać potencjał polskich designerów, a także zwrócić uwagę na rolę projektantów w społeczeństwie i kształtowania przez nich poziomu polskiej kultury wizualnej.

czytaj:   Rusza V edycja kampanii „SM -Walcz o siebie”!

Portierge_logo_medal_Projekt_Roku_Redkroft_2

Do edycji 2013 nadesłano prawie 1000 projektów, które zostały ocenione przez sześcioosobowe jury nie tylko pod względem wizualnym czy użyteczności, lecz także w kontekście indywidualnego i zaangażowanego podejścia projektantów. Łącznie nagrodzono 14 projektów w 9 kategoriach, a 35 prac zdobyło wyróżnienia.

Studio Redkroft otrzymało nagrodę w kategorii „Branding” za identyfikację wizualną realizowaną dla Portierge, marki salonów oferujących stolarkę budowlaną. W ocenie jury projekt uzyskał szczególnie wysoką ocenę za innowacyjność, która łączy w sobie nowoczesny design światowego poziomu i wysoką funkcjonalność, będąc jednocześnie przykładem dobrej praktyki partnerskiej współpracy między agencją a klientem.

czytaj:   Nowy Client Service Director w Cheil Poland

Portierge_logo_medal_Projekt_Roku_Redkroft_6

Portierge_logo_medal_Projekt_Roku_Redkroft_5

Portierge_logo_medal_Projekt_Roku_Redkroft_3

Źródło: mat.pras.