PUMA ogłosiła dziś długoterminowe partnerstwo z norweskim arcymistrzem szachowym Magnusem Carlsenem i Meltwater Champions Chess Tour. Dzięki nawiązanej współpracy, PUMA połączy świat szachów ze światem sportu poprzez tworzenie angażujących treści i aktywacji dla fanów szachów na całym świecie.
Carlsen, pięciokrotny mistrz świata w szachach, jest zapalonym fanem sportu i naturalnie pasuje do marki PUMA. W wieku zaledwie 13 lat został najmłodszym arcymistrzem w tamtym czasie i wygrał swoje pierwsze Mistrzostwa Świata w Szachach w 2013 roku. W 2014 roku został najwyżej notowanym graczem w historii.
„Często myślimy o sporcie jako o dyscyplinie fizycznej, ale potrzebna jest również siła psychiczna” – powiedział CEO PUMA Bjørn Gulden. „Niewiele osób uosabia tego ducha jak Magnus, który jest powszechnie uważany za najlepszego szachistę wszech czasów. Jesteśmy dumni, że stał się on częścią rodziny PUMA.”
W ramach umowy firma będzie również wspierać Meltwater Champions Chess Tour, który jest zarządzany przez firmę Carlsena – Play Magnus Group. Tour jest najpopularniejszym cyklem w kalendarzu szachowym i dociera do milionów fanów na całym świecie.
„Bycie częścią tak wspaniałej firmy jak PUMA i dołączenie do tak wielu ludzi, których osobiście podziwiam, jest dla mnie wyjątkowe. Jako szachista jestem wielkim fanem sportu i to sprawia, że ta współpraca jest jeszcze lepsza” – powiedział Magnus Carlsen.
Razem z Magnusem Carlsenem i Tour, PUMA pomoże rozszerzyć wpływ szachów i przybliżyć ten sport milionom fanów na całym świecie. Dalsze szczegóły dotyczące partnerstwa PUMA z Magnusem Carlsenem oraz zaangażowania PUMA w Meltwater Champions Chess Tour zostaną przedstawione w późniejszym terminie.
2 komentarze
Dodaj odpowiedź