w ,

Sztuka logo

Sztuka logo

Pewien filipiński artysta, Eisen Bernard Bernardo, wypełnił znane loga marek dziełami wielkich malarzy. Dobierając z obrazów te elementy, które mają podobne znaczenie do przedmiotu danego logo, stworzył połączenie współczesnego designu z prawdziwą sztuką.

Apple + „Syn człowieczy” René Magritte

1

Ferrari + „Napoleon przekraczający przełęcz świętego Bernarda” Jacques-Louis David

2

Puma + „Zwiadowca zaatakowany przez tygrysa” Henri Rousseau

3

Barbie + „Portret Simonetty Vespucci” Piero di Cosimo

4

Starbucks + „Autoportret z naszyjnikiem z cierni i kolibrem” by Frida Kahlo

5

CBS Television + „Zdesperowany” Gustave Courbet

6

British Petroleum + „Słoneczniki” Vincent Van Gogh

7

National Basketball Association + „Gladiatorzy” Leon-Maxime Faivre

8

Shell + „Narodziny Wenus” Sandro Botticelli

10

Eisen Bernard Bernardo znany był już wcześniej z łączenia sztuki ze współczesnością. Jego seria Mag + Art, gdzie dopasowywał okładki czasopism do znanych dzieł, zyskała dużą popularność.

Inne1

Inne2

Więcej prac znajdziecie na kanale Tumblr lub Behance.

Audi pokazuje, że widoczny znaczy bezpieczny

Audi pokazuje, że widoczny znaczy bezpieczny

Powrót do przyszłości

Powrót do przyszłości