w , ,

Raport Polski e-commerce w Google

Raport polski e-commerce w google

Rok 2013 był niezwykle emocjonujący dla spółek, którym zależy na pozyskaniu ruchu z Google. Nieustające zmiany algorytmów wyszukiwarki, coraz słabiej działające metody automatycznego pozycjonowania oraz rosnące koszty sprawiły, że tysiące firm zaczęło inwestować w nowe rozwiązania. Zapraszamy do zapoznania się z raportem Polski e-commerce w Google.

Handel elektroniczny w Polsce jest jedną z najszybciej rozwijających się gałęzi gospodarki. Nowe narzędzia i technologie przeniosły dynamikę rozwoju e-commercu na dotąd nieznany poziom. Konkurencja rośnie, a konsument staje się coraz bardziej świadomy swoich potrzeb. Żeby sprzedawać, nie wystarczy po prostu być w Internecie. Warunkiem efektywnego dotarcia do klienta jest dziś spójna strategia z wykorzystaniem SEO, e- PR oraz content marketingu.

Eksperci LeadBullet SA wzięli pod lupę czołowych graczy e-handlu w Polsce i opracowali razem z niemiecką spółką SearchMetrics raport, w którym podsumowują ich widoczność w Google oraz prognozują trendy na 2014 rok. Analizie poddane zostało ponad 20 branż. W każdej z nich wyróżnione zostały firmy, które zanotowały największą widoczność i ruch z Google, jak również te, które widoczne w sieci były najmniej.

2014 rok według ekspertów LeadBullet będzie kontynuacją zmian, jakie zachodziły w obszarze SEO w 2013 roku, szczególnie na polu synergii z działaniami content marketingowymi.

Raport można pobrać pod adresem: http://leadbullet.pl/raport2013.

źródło: mat. pras.


  1. Czy pingwiny mają kolana, czyli czego szukamy w Google
  2. Wpływ SSL na SEO
  3. Raport SEO 2017 – Liderzy poszczególnych branż

 

Jak oglądamy wideo w sieci?

Jak oglądamy wideo w sieci?

Admonday. Urszula płosarek o rekrutacji nie dla cywili

AdMonday. Urszula Płosarek o rekrutacji nie dla cywili