Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Rekordowy wynik akcji konkursowej TIDAL Polska

Influencerzy serwisu muzycznego na MTV EMA 2018

Post konkursowy TIDAL Polska na Instagramie zgromadził prawie pół miliona komentarzy. Fani serwisu muzycznego mogli zdecydować, kto przeprowadzi relację z gali MTV EMA 2018. W konkursie wzięły udział pary influencerów: JDabrowski i Sylwia Przybysz, Sylwia Lipka i Bartek Kaszuba, Dominik Rupiński i Filip Kłoda. Ostatecznie fani wybrali Sylwię Lipkę i Bartka Kaszubę.

Instagram nie był jedyną platformą społecznościową, która przyciągnęła uwagę fanów. Post na Facebooku dotarł aż do 233 tysięcy osób.

Na MTV EMA 2018 polscy influencerzy dołączyli zarówno do polskich, jak i międzynarodowych gwiazd, takich jak Margaret, Dua Lipa, Camila Cabello, David Guetta, Bebe Rexha, Jason Derulo czy Marshmello. Wraz z polskimi przedstawicielami do Bilbao poleciała dwójka użytkowników serwisu streamingowego, która zwyciężyła w konkursie na oficjalnym fanpage’u TIDAL.

czytaj:   Faster&Better dla Grupy Maspex

Na profilu TIDAL Polska na Instagramie można zobaczyć prowadzoną przez Sylwię Lipkę, Bartka Kaszubę, Dominika Rupińskiego, Filipa Kłodę i zwyciężczynie konkursu – Gosię i Jolę relację zarówno
z przygotowań, jak i samej gali.

Post konkursowy:

Instagram: https://www.instagram.com/tidal_polska/

Sylwia Przybysz, Jasiek Dąbrowski, Dominik Rupiński, Filip Kłoda, Sylwia Lipka i Bartek Kaszuba to grupa młodych osób, która niewątpliwie zasługuje na miano influencerów. Łącznie na Instagramie obserwuje ich prawie trzy i pół miliona osób.

Prowadzone działania TIDAL udowadniają, że współpraca z artystami muzycznymi może skutecznie angażować młodych ludzi w treści muzyczne.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *