w

Play i TIDAL wspiera polskich artystów

Play i tidal wspiera polskich artystów

Z tej okazji po raz drugi Play został oficjalnym Partnerem Muzycznym Fryderyków 2017. 23. Gala wręczenia statuetek odbędzie się 26 kwietnia 2017r. w Teatrze Polskim w Warszawie. Z tej okazji TIDAL przygotował specjalną playlistę złożoną z utworów artystów nominowanych do Fryderyków. „Horses” Moniki Brodki, „Pastempomat” Dawida Podsiadło czy „Królowa Łez” Agnieszki Chylińskiej to tylko namiastka muzycznej gratki, która wprowadzi nas w klimat tego muzycznego wydarzenia.

W trakcie zeszłorocznej Gali Fryderyków Play oraz dostępny w tej sieci serwis streamingowy TIDAL -zapoczątkowali akcję: „Wspieraj legalną muzykę! #playtidal”. Inicjatywa ta została świetnie przyjęta przez środowisko muzyczne. Przyłączyło się do niej wielu znanych, polskich muzyków, m.in. Dawid Podsiadło, Ewa Farna, czy Sidney Polak.

Play i TIDAL prowadzi szereg różnych działań zachęcających użytkowników do korzystania z legalnego źródła muzyki. Dzięki takim akcjom, w grudniu minionego roku liczba użytkowników TIDALa w Play przekroczyła milion. W czasach, w których piractwo medialne jest powszechnym zjawiskiem, ten ogromny wzrost liczby osób korzystających z legalnego źródła muzyki to niewątpliwie ogromny sukces.

Współpraca Play z polskimi muzykami to nie tylko akcje promocyjne i reklamy, ale także działania z polskimi DJ-ami, czy współudział w tworzeniu największego polskiego festiwalu muzycznego – Przystanek Woodstock. W trakcie 23. Gali Play i TIDAL będą kontynuować działania na rzecz legalnych źródeł muzyki. W tym roku tematem przewodnim będzie hasło: „Wspieraj polską muzykę! #playtidal”.

W tegorocznej edycji do tej prestiżowej nagrody muzycznej nominowani są m.in. Taco Hemingway, Brodka, Ania Dąbrowska, Ørganek, a także legendy polskiej sceny takie jak zespół Hey czy T.Love. Szansę otrzymania Fryderyka – określanego często jako „polskie Grammy” – mają także muzycy będący twarzami kampanii reklamowych Play: Dawid Podsiało i Agnieszka Chylińska.
Utwory tych artystów znajdziecie na playliście przygotowanej przez TIDAL specjalnie na tę okazję. To muzyczny przedsmak tego, co czeka nas 26 kwietnia 2017r.

Ebay polska

eBay klientem Grayling Poland

Mazda

Nowa kampania Mazdy przypomina o fascynacji jazdą samochodem