Stacja WP wspólnie z Mindshare Polska realizuje unikatowy projekt branded content dla marki Rexona. Marka jest wyłącznym partnerem 8-odcinkowego programu „Być jak modelka” – pierwszej produkcji własnej serii dokumentalnej telewizji WP.
Doradztwem strategicznym, planowaniem i zakupem mediów dla Unilever Polska zajmuje się dom mediowy Mindshare Polska.
Prowadzony przez Aleksandrę Szwed program „Być jak modelka” przygotowany dla marki Rexona jest pierwszą produkcja własną telewizji WP. Emitowana od 19 lutego seria obejmuje 8 odcinków z udziałem gwiazd polskiego i światowego modelingu m.in. Mai Salomon, Emilii Nawareckiej, Julii Banaś czy Zuzy Kołodziejczyk.
Kontekst modowy oraz formuła programu o pracy w modelingu stworzyła naturalny format dla promocji produktów z linii Invisible Dry Black + White Rexona, która pomaga chronić ubrania przed białymi śladami i żółtymi plamami.
Obok dedykowanych formatów – programu telewizyjnego i strony www.bycjakmodelka.wp.pl – w ramach kampanii dla marki Rexona przygotowano także konkurs inspirowany stylistyką Black &White, kampania wspierana jest również przez działania w social mediach.
Pomysłodawcą produkcji branded content dla marki Rexona jest dom mediowy Mindshare Polska, odpowiedzialny za realizację kompleksowych działań mediowych dla Unilever Polska.