w

Ruszyła kampania reklamowa Centralnego Portu Komunikacyjnego

Kampania reklamowa centralnego portu komunikacyjnego

Centralny Port Komunikacyjny (CPK) rozpoczyna szeroko zakrojoną kampanię informacyjną, mającą na celu zwiększenie świadomości społecznej na temat korzyści, jakie przyniesie realizacja tego projektu dla Polaków. Kampania będzie obecna w różnych mediach: od telewizji, radia, mediów społecznościowych, po kina, pociągi i Lotnisko Chopina.

Główne przekazy kampanii koncentrują się wokół budowy 2000 km nowoczesnych linii kolejowych i nowego lotniska, której początek jest zaplanowany na bieżący rok. Ponadto, część tych inwestycji, takich jak linia kolejowa Dużych Prędkości łącząca Warszawę z Łodzią, uzyska wsparcie finansowe od Unii Europejskiej.

W chwili obecnej, na terenie przyszłego CPK, prowadzone są prace przygotowawcze, w tym geologiczne i rozbiórki, a niebawem rozpocznie się budowa kluczowego odcinka kolejowego. Wszystko to towarzyszy szerokim działaniom informacyjnym prowadzonym przez spółkę.

Główne hasło „CPK. Ruszaj z nami!” podkreśla, że nie stoimy w miejscu. Konsekwentnie rozwijamy projekt, a nasze działania nabierają coraz większego tempa – mówi Ewelina Sobczyk, dyrektor Biura Komunikacji i Marketingu. – W kampanii chcemy przedstawić realne korzyści, jakie budowa Centralnego Portu Komunikacyjnego przyniesie Polakom. Pokażemy też, że stoją za nim ludzie z pasją i ogromną wiedzą, eksperci w swoich dziedzinach, architekci i inżynierowie z doświadczeniem zdobytym w międzynarodowym środowisku – dodaje.

Podstawą kampanii są media szeroko zasięgowe – telewizja i radio, jako te, które mają największy wpływ na świadomość. Ideą CPK było stworzenie zintegrowanych działań 360 stopni, dlatego oprócz mediów tradycyjnych, CPK będzie obecne także na nośnikach OOH i w obszarze digital. Spoty będą wyświetlane w przestrzeni online i blokach reklamowych emitowanych przed seansami w kinach.

@cpk_pl Tak będzie wyglądał terminal CPK. Koncepcję opracowało 250 architektów i projektantów z kilku państw #lotnisko #podróże #poland #CPK ♬ dźwięk oryginalny – Centralny Port Komunikacyjny

W sierpniu w terminalu warszawskiego Lotniska Chopina stanęła makieta prezentująca koncepcję architektoniczną CPK, a przy wakacyjnych trasach szybkiego ruchu podróżni zobaczą specjalne billboardy. Informacje o inwestycjach kolejowych pojawią się na dworcach i w pociągach.

Jednocześnie z początkiem lipca spółka uruchomiła swoje kanały na Instagramie i TikToku. W sumie opublikowane tam treści mają już kilka milionów wyświetleń.

Koncept kreatywny, zakup mediów, produkcja spotów (w tym telewizyjnego) oraz media plan zrealizowane zostały w całości przez Biuro Komunikacji i Marketingu spółki CPK.


  1. Škoda i TOPR zachęcają do odkrywania Tatr w jubileuszowej kampanii
  2. SodaStream z nową kampanią
  3. Nowa kampania Delia

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Lean canvas

Lean Canvas: jak stworzyć strategię na jednej kartce A4?

Skoda i topr

Škoda i TOPR zachęcają do odkrywania Tatr w jubileuszowej kampanii