in

SAY HI TO HYBRID

Say hi to hybrid

Młode dziewczyny w Polsce znane są nie tylko ze swojego piękna i uroku, ale także rozrywkowego oraz kolorowego stylu, z którym uwielbiają eksperymentować. To specjalnie dla niech na rynku pojawiła się zupełnie nowa marka lakierów hybrydowych hi hybrid, by mogły dbać o swoje lśniące i kolorowe paznokcie w domu, w towarzystwie najlepszych przyjaciółek.

Marka lakierów hybrydowych hi hybrid to połączenie prostoty z zabawą i przyjemnością. Dzięki niej każda dziewczyna może stworzyć doskonały manicure bez wychodzenia z domu – na wieczorną imprezę, romantyczną randkę czy szalony weekend poza miastem.

Z myślą o tym, by lakiery hi hybrid były proste w samodzielnym nakładaniu i trwałe w starciu z wieloma codziennymi wyzwaniami, marka przygotowała specjalne zestawy startowe i gamę 48 kolorów na początek. To absolutny must have, by wyrazić siebie na tysiąc sposobów i czuć się modną. Dzięki nim nałożenie lakieru hybrydowego jest wygodne, spektakularne i ogranicza się do zaledwie 5 kroków. Mówiąc wprost – jest łatwe jak zrobienie selfie!

Wprowadzenie lakierów hybrydowych hi hybrid firma Nesperta postanowiła przeprowadzić we współpracy z Agencją Marketingu Interaktywnego GoldenSubmarine, która odpowiedzialna jest m.in. za wypracowanie koncepcji kreatywnej, strategię działań w kanale digital, prowadzenie działań w social mediach (YouTube, Instagram, Facebook) oraz pomysł, casting i produkcję filmów z 3 bohaterkami opowiadającymi o samych lakierach.

Te działania to dopiero pierwszy krok we wspólnej przygodzie w kreowaniu hi hybrid, ponieważ GoldenSubmarine podpisało umowę stałą współpracę na nadchodzący rok, w jej ramach odpowiadając za działania digitalowe hi hybrid.

WWW www.hihybrid.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Reach a blogger

Platforma REACHaBLOGGER.pl startuje w nowej odsłonie

Dziecięce e-listy do świętego mikołaja - świąteczny raport instytutu monitorowania mediów i duckie deck

Dziecięce e-listy do Świętego Mikołaja – świąteczny raport Instytutu Monitorowania Mediów i Duckie Deck