W ramach kampanii promującej szybkość, bezpieczeństwo i stabilność Neostrady, VML Poland we współpracy z firmami Laurens Coster i Vintom, stworzył kampanię, która wykorzystując dane widza z Facebooka, generowała mu w czasie rzeczywistym personalizowane wideo.
Personalizowany film wyświetlany był na portalu Kwejk.pl oraz w aplikacji na oficjalnym profilu Serce i Rozum w serwisie Facebooku pod adresem:
Dwie najbardziej znane postaci polskiego internetu – Serce i Rozum – w unikatowym dla każdego użytkownika wideo rozpływały się w zachwytach nad osobą, która widziała personalizowany baner wykorzystujący jej zdjęcie profilowe z Facebooka. Bohaterowie plotkowali patrząc na jej zdjęcie i używając jej imienia w trakcie rozmowy.
Realizacja zadania była możliwa dzięki zastosowaniu chmury Renderapi.com, która umożliwiła pobranie w czasie rzeczywistym imienia i zdjęcia profilowego użytkownika, który wszedł na stronę internetową Kwejk.pl, by wyświetlić mu personalizowanego baneru, w którym Serce i Rozum rozmawiają właśnie o nim.
Wyniki kampania, w której obraz i dźwięk zostały indywidualnie dostosowane do każdego odwiedzającego, to w portalu Kwejk.pl ponad 54 000 wyświetleń kreacji personalizowanej i prawie 3 miliony generycznej oraz 18 500 unikalnych użytkowników dedykowanej zakładki na Facebooku i ponad 2 000 lajków pod postami do niej kierującymi.
Video case study projektu: https://www.dropbox.com/s/sveucdvu5vriloy/Serce%20i%20rozum%20case%20study%202.mp4?dl=0