Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

„SONKO Uśmiecha Ci dzień” Zasięgowa kampania wizerunkowa

W czasach kiedy świadome odżywianie zyskuje coraz większą wartość i staje się pozytywnym trendem, ponad 30 lat tradycji w produkowaniu zdrowej żywności jest ogromnym atutem. Marka SONKO, wykorzystując swoją wiedzę i doświadczenie zachęca Polaków do zmiany nawyków żywieniowych w ramach kampanii pod hasłem  „SONKO uśmiecha Ci dzień”, która ruszyła wraz z początkiem kwietnia. 

Nowa, szeroko zasięgowa kampania SONKO ma jasny przekaz: warto urozmaicić swoją dietę i sięgać po różnorodne produkty, wymieniając tradycyjne elementy naszych posiłków na nowe – bardziej wartościowe. Zwyczajne, białe pieczywo można zmienić na lekkie pieczywo lub wafle ryżowe. Te drugie stanowią jednocześnie doskonałą alternatywę dla innych przekąsek, podczas gdy ryże i każe okażą się trafionym zamiennikiem dla ziemniaków, czy makaronu. 

SONKO chce nadawać rytm każdemu dniu. Od śniadania do kolacji. Ma to być tempo lekkie, wesołe, oparte na dobrym samopoczuciu i przyjemności ze smaku. W muzyce powiedzielibyśmy „allegro” – w kuchni powiemy SONKO. Zwłaszcza, że produkty marki odpowiedzą zarówno na potrzeby miłośników gotowania, obytych w arkanach zrównoważonej diety, jak i do tych, którzy dopiero stawiają pierwsze kroki w świecie świadomego odżywiania. 

Zdrowe odżywianie z SONKO to ciekawość odkrywania nowych smaków i smakowanie z przyjemnością, którym towarzyszą lekkość, uśmiech i dobre samopoczucie na cały dzień. SONKO uśmiecha Ci dzień już od śniadania aż do kolacji, każdym swoim produktem! – komentuje Anna Rieger, Brand Manager SONKO.

Jednym z elementów kampanii jest spot reklamowy, którego koncepcja opiera się na czterech historiach o jednym wspólnym mianowniku. Produkty SONKO są na tyle uniwersalne, że towarzyszą bohaterom podczas rozmaitych zajęć o różnych porach dnia. Jednocześnie, bez względu na „opowieść”, w której się znajdą jawią się jako naturalne, przyjazne i nowoczesne. https://www.youtube.com/channel/UCvy1v38yhPWeM8YYhrnHlrw 

Spot emitowany jest od 3 kwietnia br. w TV: w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Kampania wizerunkowa obejmuje również emisję czterech bilboardów sponsorskich, działania w Internecie oraz serwisach VOD. 

Kampania wizerunkowa osadzona jest również w kanale digital, spoty reklamowe oraz krótkie formy wideo będzie można zobaczyć na platformie YouTube. Strategia kampanii w digitalu opiera się na innowacyjnym targetowaniu z wykorzystaniem automatyzacji i sztucznej inteligencji, która pozwala na rozpoznanie kontekstu pojawiających się reklam i dopasowania do nich krótkich form wideo promujących markę SONKO. Działania promocyjne realizowane są także w modelu programmatic.

Zaplanowano także działania w mediach społecznościowych, czy influencer marketing skierowane przede wszystkim do młodszych konsumentów oraz materiały POS.

Kreację stworzyła Agencja Opus B. we współpracy z Działem Marketingu OSHEE WORLD. Za produkcję spotu odpowiada Lemon. Kampania jest również początkiem współpracy z agencją mediową Spark Foundry, która w wyniku przetargu, odpowiedzialna jest za strategiczne planowanie i zakup mediów (telewizja i digital). Za działania public relations odpowiada agencja Partner of Promotion.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *