Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Sparkly realizuje live commerce dla CCC

Polski startup Sparkly  – dostarczający rozwiązanie live commerce – rozpoczyna współpracę z CCC, jedną z największych detalicznych spółek obuwniczych w Europie Środkowej i jednym z największych producentów obuwia w Europie. Regularne sesje sprzedażowe live video wprowadzają do e-commerce CCC doświadczenia zakupowego zarezerwowane dotąd dla sklepów stacjonarnych.

W dobie zamkniętych galerii handlowych, Sparkly pomaga wprowadzić do e-commerce doświadczenie zakupowe, które tradycyjnie oferują sklepy stacjonarne: kontakt ze sprzedawcą, prezentację produktu na żywo czy odpowiedzi na pytania klientów. Dzięki technologii oferowanej przez Sparkly, CCC w bardzo prosty i szybki sposób może wprowadzić te elementy do sesji live video.

Efekty pierwszych realizacji można obejrzeć na stronie CCC w serwisie Facebook:  https://www.facebook.com/CCC.Poland/live_videos/

Sparkly jest polskim produktem o globalnych ambicjach. Zespół startupu zlokalizowany jest w Krakowie.

Obserwując zmiany, jakie zachodzą na rynku e-commerce, rozwijamy nasz produkt w kierunku narzędzia wpierającego sprzedażowe sesje video. Nasze rozwiązanie jest samoobsługowe, proste w użyciu i niedrogie. Naszą ambicją jest sprawienie, by pracownicy naszych klientów stali się „gwiazdami” live commerce – mówi Piotr Friedberg, CEO Sparkly.

Jakie funkcje oferuje Sparkly? To przede wszystkim łatwe w użyciu widgety, które wzbogacą live streaming o elementy sprzedażowe. Organizator streamu jest w stanie wszystko samodzielnie obsłużyć, bez konieczności angażowania zespołu profesjonalistów.

Widgety, które obecnie oferuje Sparkly, to m.in.:

  • prezentacje produktów,
  • przeprowadzanie sesji pytań i odpowiedzi wśród oglądających,
  • głosowania przeprowadzane wśród widzów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *